Kaufland se pregătește să își primească alți clienți dintr-o nouă zonă a Capitalei cu brațele deschise. Cunoscutul retailer vrea să mai deschidă un alt magazin în București într-o zonă mult așteptată. Ce detalii se cunosc despre proiect până la această oră?
Kaufland pregătește construcția unui nou hipermarket într-o zonă mult așteptată. Celebrul retailer vine acum în dreptul celor care locuiesc în zona Militari Residence. Lanțul celebru de supermarket-uri reprezintă una din cele mai mari rețele din România și se pregătește intens pentru a-i face loc celui de-al patrulea magazin din sectorul 6 al Bucureștiului.
Centrul urmează să fie amplasat pe un teren lângă ansamblul rezidențial Militari Residence. Kaufland a încheiat în vara lui 2020 o promisiune de cumpărare a terenului cu termen de încheiere a contractului de vânzare-cumpărare cel târziu în septembrie a lui 2021.
Hipermarket-ul ce urmează să apară în vizorul bucureștenilor va avea o suprafață construită de aproximativ 6.000 de metri pătrați și o platformă betonată rezervată parcărilor de circa 11.000 de metri pătrați.
Retailer-ul mai are 3 hipermarket-uri în Sectorul 6 dintre care unul la 2.5 kilometri de terenul cumpărat acum, adică pe Valea Cascadelor. În apropiere Kaufland mai are semnată o promisiune de cumpărare a unui teren de 1.7 hectare de la Hornbach.
Noul teren din Militari este la 500 de metri distanță de Militari Shopping în cadrul căruia se regăsesc magazine precum Auchan și Metro. Kaufland are în total 17 magazine în București și 141 în România.
Până în anul 2024, retailer-ul german și-a propus să ajungă la 160 de supermarket-uri la nivel național. Compania a raportat cifra de afaceri din 2020 de 12.83 de miliarde de lei și un profit de 970.3 de milioane de lei
„De la începutul anului calendaristic 2021 am deschis deja şase magazine, în Târgu-Neamţ, Piatra-Neamţ, al patrulea magazin din Sibiu, în Târnăveni, în Voluntari şi magazinul cu numărul patru din Timişoara“, spune Valer Hancaş, director de comunicare şi corporate affairs în cadrul Kaufland România.
Cel din urmă a adăugat că planul pentru 2021 înseamnă un ritm susținut de expansiune care are în vizor deschiderea a cel puțin zece magazine noi pentru întregul an: ‘Vom asista la o creştere a vânzărilor în online chiar şi pentru categoriile de vârstă mai puţin familiarizate cu tehnologia.
Consumatorul s-a obişnuit cu acest canal în pandemie. Compania are pe plan local peste 140 de hipermarketuri offline cu preţuri mici şi peste 15.000 de salariaţi’, a mai adăugat sursa citată.