Unul din cele mai iubite magazine de la noi vine cu o veste importantă pentru angajații săi. Ce se întâmplă în lanțul de magazine precizat și care e decizia de ultimă oră luată de șefi?
Celebrul lanț de magazine Kaufland provoacă un cutremur pe piața supermarket-urilor din România. A început vaccinarea celor aproximativ 15.000 de angajați, conform reprezentanților. „Începând de astăzi, echipele Kaufland România încep vaccinarea împotriva COVID-19, din dorința de a se proteja și de a avea grijă de sănătatea lor și a celor din jur”, a anunțat marți, 19 ianuarie 2021, Kaufland România.
Mai exact, românii care se vor vaccina sunt angajați din magazine, depozite și birouri. Aceștia au început să primească pe rând serul încă de marți, conform programărilor din cadrul platformei oficiale de vaccinare.
„În fiecare zi, cei din linia întâi duc o luptă grea. Sunt deosebit de recunoscător în numele întregii echipe Kaufland că suntem printre primii care vor beneficia de această soluție mult-așteptată de o lume întreagă: speranța unui viitor fără frică”, a declarat Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova.
Încă de la declanșarea crizei sanitare Kaufland România a respectat măsurile de siguranță împotriva coronavirusului și a făcut toate eforturile pentru a avea spațiu de cumpărături pentru clienți și angajați, transmite compania.
,,Suntem de azi mai puternici în fața virusului care ne-a transformat tuturor viețile, iar magazinele Kaufland devin și mai sigure. Și eu mă voi vaccina alături de colegii mei, cărora le mulțumesc că dau dovadă de responsabilitate față de ei și cei din jur, la fel ca până acum”, a adăugat Marco Hößl.
Compania a investit peste 20 de milioane de lei în implementarea măsurilor de prevenție în spațiile sale și este primul lanț de magazine de la noi care și-a certificat spațiile cu standardul internațional DEKRA, care atestă că respectă toate măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19.
„Magazinele Kaufland România sunt dotate cu porți de termometrizare contactless la intrare, dispensere automate fără atingere cu dezinfectant de mâini gratuit pentru clienți și angajați, geamuri de protecție la casele de marcat, benzi de semnalare a distanței de siguranță și signalistică ce promovează mesajele de prevenție, igienizarea spațiilor comune e făcută de mai multe ori pe zi, iar angajații au echipamente de protecție de unică folosință și acces la o linie telefonică specială pentru o informare corectă și completă”.