Pe 26 ianuarie 2022, Kaufland și-a crescut numărul de magazine din România la 148, la nivel național. Cu toate astea, retailerul nu se oprește aici, având în vedere prognoza de 160 de magazine până în 2024. Așa se face că va oficializa construirea unui nou magazin, al doilea la număr, în Oradea. În același timp, anunță deschiderea unui nou magazin în Iași, în cartierul Tătărași.
La finalul anului trecut Kaufland România și-a anunțat planul pe 2022, dar și prognoza până în 2024. În noul plan de investiții, de peste 300 de milioane de euro, sunt prevăzute nu mai puțin de 160 de magazine până la finalul anului 2024. Cu alte cuvinte, în următorii 2 ani, Kaufland va construi și deschide în mai toată țara noi magazine.
Conform presei locale, deja în Oradea s-a cerut avizul de urbanism pentru un nou hipermarket. Acesta ar fi al doilea magazin construit aici, în ultimii ani de retailerul grupului Schwarz.
Legat de acest nou sediu, nu se știu încă toate datele tehnice, dar ceea ce se știe este că s-a cerut avizul arhitectului-șef din localitate. Demersul a fost făcut de compania constructoare, SC Entire Real Estate Solutions SRL, conform publicației locale Info Oradea.
Dacă în cazul noului proiect de la Oradea nu se știu toate datele, în cazul noului magazin de la Iași, deja se știe și data la care va fi deschis oficial. Noul hipermarket este construit într-unun din cartierele celebre din capitala Moldovei, Tătărași.
Construcția a început anul trecut, în martie și a fost finalizată de curând. Hipermarket-ul din cartierul Tătărași are o suprafață totală de 6.500 de metru pătrați, dispunând de o parcare cu 300 de locuri.
Pe aproximativ 4.000 de metri pătrați s-a luat decizia de a se monta mai multe spații verzi. Lansarea noului hiperkarmet va avea loc, conform celor de la APIX.ro, pe data de 24 februarie anul curent, ridicând numărul rețelei la 149 de magazine.
Tot în zona Iașului, Kaufland mai are cel puțin trei proiecte asemănătoare, dar deocamdată nu sunt finalizate. Noul magazin va dispune din prima zi de noile sisteme inteligente de plată, K-Scan, implementate deja în 8 centre din București și Cluj-Napoca.
„Obiectivul nostru este să dezvoltăm aplicații și tool-uri digitale. Tool-uri pe care clientul să le poată folosi în cadrul magazinului fizic.
Astfel va avea o experiență de cumpărături cât mai completă.”, spune Valer Hancaș, director de comunicare & corporate affairs la Kaufland România.
Rămâne să urmărim care sunt viitoarele locații în care retailerul german va demara noi proiecte și care vor fi investițiile.