Kaufland România își continuă investițiile în noi locații atât în București, cât și în țară. Încă din 2019, Kaufland începea investițiile. Atunci SIF Banat – Crișana accepta să vândă aproximativ 3 ha de teren pe amplasamentul fostei fabrici Filan. Locația, situată în cartierul Pantelimon din București, era achiziționată de retailerii germani Kaufland și Lidl. Valoarea, la acel moment, se ridica la aproximativ 12 milioane de euro. Retailerul german Kaufland este pe cale să definitiveze achiziția unui alt teren ce a aparținut fostei fabrici Siantex, situată în centrul Bucureștiului.
Al doilea ca mărime, din punctul de vedere al profiturilor, Kaufland România își continuă planurile de construcție a noi locații. De data aceasta este vorba de un nu hipermarket ce se va construi în Sectorul 2 al Capitalei.
Locația este terenul fostei fabrici de veșminte preoțești, SIntax, după cum relatează cei de la Profit.ro. Valoarea achiziției a acestui teren se ridică la aproximativ 11 milioane de euro. Suprafața reală a acestui lot de teren se ridică la 14.000 de metri pătrați (1.4 hectare).
Profit.ro spune că în aceste zile Kaufland România este pe cale să definitiveze achiziția terenului, unde se va construi un nou hipermarket, deși pentru moment nu se știe data exactă la care se vor demara lucrările. Locuitorii din Sectorul 2 vor avea, în curând, un nou magazin Kaufland România pe strada Popa Nan, foarte aproape de Hala Traian.
Tot aici, la Hala Traian există un alt market, dar Mega Image. Cu alte cuvinte retailerul francez va avea un concurent direct chiar în zonă. Odată construit acest market ar deveni al patrulea hipermarket Kaufland România situat în Sectorul 2.
În 2019 Kaufland România și Lidl achiziționau un teren de 3 hectare de la SIF Banat- Crișana. Terenul era de fapt amplasamentul fostei fabrici Filan din cartierul Pantelimon din București.
Kaufland și Lidl cumpărau terenul pentru aproximativ 12 milioane de euro. Pe terenul respectiv era planificată construirea unui nou parc de retail care include un hipermarket Kaufland și un magazin Lidl.
Kaufland România își continuă investițiile în noi magazine, plănuind ca până în 2024 să dețină cel puțin 160 de magazine în România. Kaufland are în prezent 132 de magazine, 15.000 de angajați și peste 500.000 de clienți pe zi.
Peste 85% din produsele de pe rafturile sale provin de la producătorii din România. „Din fiecare 1 leu cheltuit la casele de marcat, 66% se duc către afacerile locale”, a declarat Marco Hößl, director general Kaufland România.