Kanal D, lovitură de proporții pentru Pro TV. I-a umilit din nou

de: Ștefan R. Apostol
12 04. 2021

Războiul audiențelor continuă în media românească. Atât PRO TV cât și Antena 1 și Kanal D caută rețete pentru a-și consolida poziția în topul audiențelor. Până acum postul turc a reușit să taie elanul competitorilor, statistica arătând o creștere substanțială a postului în audiențe.

”Survivor România” încă odată show-ul favorit al telespectatorilor români

În weekend-ul care tocmai s-a terminat românii au avut de unde alege. PRO TV a propus două filme de succes, Antena 1 a mizat pe un nou episod din ”Chefi la Cuțite”, iar Kanal D a mers pe mâna show-ului ”Survivor România”.

Duminică, pe 11 aprilie, la o oră de maximă audiență, PRO TV opta să difuzeze una din cele mai profitabile comedii românești. Este vorba de ”Miami Bici” avându-i ca protagoniști pe BBRomânia și Codin Maticiuc. În prima parte a serii de duminică, pe segmentul Știrilor PRO TV, postul din Protopoescu a condus detașat.

În momentul în care pe Kanal D a început difuzarea unui nou episod din ”Survivor România” lucrurile s-au schimbat dramatic. Datele de ieri arată că postul turcesc a reușit din nou să devanseze PRO TV și Antena 1, cu un record de 2 milioane de telespectatori în fața micilor ecrane pe toată durata show-ului. Conform Paginademedia.ro, la nivel național, Kanal D a atins această cifră record. Antena 1, care difuza ”Chefi la Cuțite” a rămas pe locul trei, indiferent de intervalul orar al serii de ieri.

Kanal D câștigător pe toate planurile

Dacă la nivel național Kanal D a fost de departe câștigătorul serii, la nivel urban s-a poziționat tot pe primul loc, dar  cu un număr mai mic de telespectatori. Kantar Media anunță, la nivel urban, un număr de 840.000 de telespectatori pentru Kanal D și 680.000 pentru PRO TV. Antena 3 a rămas și aici pe locul trei, cu 630.000 de telespectatori.

Seara de ieri a fost în totalitate profitabilă pentru Kanal D, având în vedere că și pe segmentul comercial s-au situat tot pe primul loc. Astfel se face că, pe segmebtul comercial, Kalan D a înregistrat  340.000 de tineri telespectatori, iar PRO TV 310.000 de telespectatori. Antena 1 rămâne constantă și aici, tot pe locul trei, cu 275.000 de tineri telespectatori.

Trendul de creștere în audiențe pentru postul turcesc se datorează, în mare parte, difuzării sezonului doi din ”Survivor România”. Pe celelalte segmente orare, din timpul săptămânii, când nu se difuzează show-ul, Kanal D nu înregistrează creșteri spectaculoase. Rămâne să urmărim și în continuare datele și la finele acestei săptămâni s-ar putea să apară noi surprize.