Ion Țiriac se bucură de o nouă reușită colosală în afaceri! Fostul tenismen a reușit să își rotunjească veniturile după ce a făcut o alegere care a luat cu asalt internetul. Mulți oameni au fost surprinși când au aflat câți bani o să încaseze acesta după ce a ajuns la un acord cu o cunoscută companie.
Mișcarea făcută de Ion Țiriac a făcut înconjurul Internetului. Acesta s-a hotărât să vândă competiția Madrid Mutua Open după ce și-a dat seama că ar câștiga foarte mulți bani. Compania IMG, cunoscută pentru organizarea turneului de la Miami, dar și pentru alte mari evenimente, o să preia afacerea.
Ion Țiriac o să își rotunjească veniturile în primele luni din 2022, după ce tranzacția o să fie finalizată. Cele două părți au ajuns la un acord care se dovedește extrem de avantajos pentru afacerist. Acesta o să primească mulți bani după ce s-a decis să renunțe la evenimentul din Madrid.
În fiecare an, Ion Țiriac primea aproximativ 30 de milioane de euro pentru organizarea turneului din Madrid. Între timp, el o să câștige acum o sumă cuprinsă între 200 și 250 milioane de euro, valoare la care era estimat evenimentul de câțiva experți financiari, potrivit unor surse din piață, citate de Top Iași.
Ion Țiriac a bătut palma cu IMG, companie cunoscută pentru evenimente ca Miami Open și New York Fashion Week, pentru Madrid Open. Acesta a reușit să ajungă la o înțelegere de milioane de euro după ce s-a hotărât să renunțe la competiția urmărită de foarte mulți oameni.
Între timp, reprezentanții IMG s-au bucurat enorm pentru faptul că au obținut Madrid Open. Aceștia au susținut că evenimentul o să fie un element puternic pentru portofoliul global de evenimente și afaceri în tenis pe care au reușit să îl pună la punct de-a lungul timpului.
„Mutua Madrid Open va fi un puternic element pentru portofoliul nostru global de evenimente şi afaceri în tenis, care acum se va lăuda cu două dintre cele trei evenimente combinate obligatorii din ambele circuite.
Aşteptăm cu nerăbdare să folosim reţeaua mai largă a Endeavour pentru a îmbunătăţi şi mai mult experienţa fanilor şi pentru a adăuga valoare în producţie, media, parteneriate cu mărci importamte, retail şi ospitalitate, aşa cum am procedat cu Miami Open.”, a transmis Sam Zussman, co-preşedintele Media and Events al IMG, într-un comunicat.