Reprezentanții Lidl s-au decis să facă o schimbare uimitoare, dar nu mulți clienți au fost plăcut surprinși. Cei ce își fac cumpărăturile din aceste magazine o să plătească pentru produse într-un mod diferit, așa că rămâne de văzut dacă o să se ia o decizie drastică și în România.
Clienții Lidl din Londra au fost dezamăgiți după un nou anunț făcut de reprezentanții lanțului de supermarketuri. Aceștia o să plătească pentru cumpărături într-un mod diferit, dar reacția nu a fost una la care sperau oficialii ce au implementat metoda.
În mod normal, în magazinele Lidl, clienții sunt nevoiți să pună produsele pe care le doresc într-un coș de cumpărături și să le plătească la casele de marcat, dar acum totul este pe cale să se schimbe! Reprezentanții au venit cu o metodă diferită pentru acest brand.
Mai multe lanțuri de supermarketuri se bucură deja de această modalitate de plată, așa că reprezentanții brandului s-au decis să facă o schimbare uluitoare. Clienții vor putea să scaneze produsele în timp ce fac cumpărături folosindu-se de tehnologia disponibilă în magazine.
Oficialii Lidl susțin că noul sistem o să le permită cumpărătorilor să scaneze și să plătească diferite articole folosindu-se de propriile telefoane. Noul sistem implementat în magazine a primit numele de Lidl Go și clienții din Londra o să poată să îl încerce.
Bineînțeles, este nevoie să se observe dacă noua modalitate de plată are succes înainte de a fi implementată în toată lumea, așa că rămâne de văzut dacă românii o să se bucure de schimbările de care au parte multe magazine.
Reprezentanții Lidl vin mereu cu fel și fel de idei pentru a ține pasul cu schimbările ce au loc în foarte multe lanțuri de supermarketuri din întreaga lume, dar și cu oferte inedite la prețuri avantajoase pentru ca numeroși clienți să devină fideli.
Acum, aplicația pe care o să o folosească mulți cumpărători este deja disponibilă, potrivit Birmingham Live. Cei ce îndrăgesc acest brand trebuie doar să se folosească de propriul telefon, să descarce aplicația și să scanze codurile de bare în timp ce își fac cumpărăturile de zi cu zi.
Totuși, nu mulți au îmbrățișat ideea inovativă, așa că nu se știe încă dacă schimbările o să fie aduse și în România cât se poate de repede.