Lidl România face o investiție care va bucura sute de mii de oameni. Retailerul organizează un proiect unic și de bun augur.
Lidl România face o investiție care va bucura sute de mii de oameni. Retailerul organizează un proiect unic și de bun augur.
Lidl România investește în renovarea castelului Bánffy din Bonțida. Pentru al treilea an consecutiv, Lidl ajută la renovarea castelului.
Pentru fiecare PET sau doză de aluminiu colectată prin intermediul aparatelor de colectare selectivă automată din incinta festivalului, Lidl România donează câte un leu pentru reabilitarea monumentului.
Se vor strânge, cel mai probabil, sume mari, având în vedere că la festivalul Electric Castle vin mii de oameni și care ține de pe 6 august până pe 15 august.
Aparatele se vor găsi atât în Bonțida, cât și în Cluj, iar inițiativa face parte din programul Environment First, prin care Lidl România și Electric Castle își propun să reducă amprenta ecologică a festivalului.
Se dorește educarea celor care participă la eveniment privind colectarea selectivă, dar și găsirea unor soluții concrete pentru a gestiona ariile cu un mare impact asupra mediului, din cadrul evenimentului.
Este al treilea an în care Lidl România susține renovarea castelului. Retailerul a participat cu 194.000 de lei în ultimul doi ani, iar cu ajutorul Royal Bank of Plastic au fost donați 94.500 de lei.
Anul trecut, festivalul nu a avut loc, dar Lidl a continuat să investească în susținerea lucrărilor de reabilitare a monumentului istoric printr-o donație de 100.000 de lei.
Au fost realizate cu acești bani lucrări interioare în castel. S-au construit scări interioare și rampe de acces care fac legătura între două segmente ale etajului.
În continuare, se vrea restaurarea unor porți și uși ale clădirii principale și de la grajduri, dar și dezvoltarea infrastructurii pentru accesul mai rapid al turiștilor la castel.