Prima mașină electrică Honda este foarte de drăguță, frumos proiectată și plină de tehnologie. Honda e, este prima mașină de masă, pură electrică a Honda. Iată de ce este în stare Honda e, potrivit topgear.com.
Honda se vede în mod clar că nu urmează Tesla cu acest model. Dimensiunile Honda e sunt cele ale unui Fiat 500-plus-a-bit, mai largi decât un Jazz, dar de fapt mai înguste când ții cont de faptul că nu are oglinzi cu aripi.
Aceasta este mai mult pentru rute urbane. O gamă de 137 de mile înseamnă că nu veți dori să vă îndepărtați prea mult de oraș. Are o gamă de versiuni de 134 CP și 152 CP, ambele cu performanțe decente și (cu aceeași autonomie de 137 de mile și aceeași cantitate de cuplu – 232 lb ft) în special până la 30 mph, un șasiu căruia i s-a arătat o parte din dragostea manevrabilității Honda… și are baterie de rezervă.
Dar ieftin Honda „e” nu este. În timp ce Honda a menținut dimensiunile sub control și bateria la un compact de 35,5 kWh, prețul începe de la 26.160 de lire sterline pentru mașina de bază, ajungând la 28.660 de lire pentru modelul Advance de putere mai mare și mai mare. Și ambele includ subvenția guvernamentală de 3.500 de lire sterline. Deci, pentru a justifica prețurile care eclipsează VW ID3 mult mai mare, Honda nu s-a oprit cu tehnologia.
În mod standard, aveți la dispoziție camere pentru oglinzi retrovizoare și oglindă retrovizoare, capacitate de încărcare rapidă de 100kw DC în 30 de minute, o aplicație pentru pre-condiționarea mașinii și îngrijirea acesteia în timp ce se încarcă, multe sisteme de evitare a accidentelor, cum ar fi:
Și toate acestea înfășurate într-un palet de culoare și material subtil retro conceput pentru a suna cu exteriorul obraznic – disponibil în vopsea albă, neagră, gri, albastră și galben evidențiat.
Honda e ajunge un val de noi vehicule electrice mici, accesibile, dar mai scumpe precum:
Honda se confruntă cu noul Peugeot e-208 (și mașina sa suroră Corsa-e), Mini Electric și Renault Zoe și se ocupă de clienții care își trec prețul gros și gama slabă și cumpără cu inima, nu cu capul.
Honda e are tracțiunea spate, cheia distribuției greutății fiind de 50:50. Suspensia complet independentă sufocă drumul ca ceva mult mai mare, iar liniștea din mașină, se simte chiar și atunci când ajungeți până la 60 mph.
Are și câteva butoane cu care să te joci – o alegere remarcabilă a modurilor de conducere Normal sau Sport. Acesta din urmă pur și simplu ascuți accelerația și este în mare parte redundant.
detectează cheia, deschide mânerele ușii și afișează farurile
două afișaje unghiulare de șase inch pentru oglinzile de pe aripi, un grup de instrumente de 8,8 inch în spatele volanului, afișajul cu vedere din spate și apoi două ecrane laterale de 12,3 inci ca element central – unul pentru șofer, unul pentru pasager
CarPlay fără fir pe iPhone care poate funcționa ca un ecran
când spui „OK Honda”o față slab schițată sare pe ecran pentru a-ți răspunde la comenzi
parcați și puteți transforma ambele ecrane într-un acvariu, să-l împingeți și să apară mâncare pentru pești
prize USB peste tot – două în față, două în spate – o priză de 12V, o priză de curent alternativ de 230V și o intrare HDMI. În teorie, aceasta înseamnă că porniți și conectați Xbox-ul și îl jucați pe ecranul central. Conectați-l la hotspot-ul WiFi de la bord, iar jocurile online sunt ale dvs. în timp ce așteptați ca copiii să iasă din porțile școlii.
Honda e se va încărca în aproximativ 19 ore.