Hipermarketul care oferă un produs gratuit tuturor românilor care le aduc acest lucru. Ce idee genială!

de: Anca Lupescu
16 09. 2021

Un hipermarket a avut ideea inteligentă de a oferi un produs gratuit tuturor românilor care aduc în magazine acest lucru.

Românii primesc un produs gratis dacă duc asta la hipermarket

Practica este întâlnită și în alte țări, iar în România începe să devină din ce în ce mai populară.

Carrefour oferă clienților care aduc un PET în magazin un fruct sau o legumă de la producătorii locali. Brașovenii au avut anterior ocazia de a obține un bilet cu două călătorii pentru un PET, o doză sau o sticlă reciclate.

De data această, oferta este și mai tentantă, decât cea a programului pus la punct de Primăria Brașov în colaborare cu două firme private.

În perioada 13 septembrie-12 decembrie 2021, Carrefour oferă un fruct sau o legumă în schimbul fiecărui PET adus la punctele de colectare din parcările hipermarketurilor.

Pot beneficia de două produse, cu această condiție

Orice client al magazinelor poate cumpăra legume și fructe la prețul de un PET bucata. În cazul sticlelor de apă Dorna, produse din 100%% plastic reciclat și reciclabil, clienții primesc două fructe sau două legume ori un fruct și o legumă.

Proiectul se desfășoară în hipermarketurile Carrefour din aia Mare, Bârlad, Braşov – Calea Bucureşti, Bucureşti Orhideea şi Vulcan, Buzău, Cluj, Constanţa, Drobeta-Turnu Severin, Galaţi, Iaşi Era, Oradea Era, Piatra Neamţ, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Suceava, Târgovişte, Timişoara.   

Doar la la Carrefour Timişoara şi Carrefour Târgovişte campania se va desfășura între 13 și 19 septembrie, între orele 8:00 și 20:00.

Cum funcționează totul

Același interval orar este valabil și pentru bucureștenii care aduc PET-uri în Carrefour Orhideea, dar în perioada 18-24 octombrie. Programul de colectare pentru hipermarketurile din alte orașe va fi anunțat în perioada următoare.

Plata cu PET este iniţiativa care exprimă cel mai bine viziunea Carrefour România asupra economiei circulare, transformând plasticul în monedă de schimb pentru fructe şi legume produse local şi încurajând reintroducerea plasticului în circuitul economic, prin reciclare.

Susţinem astfel un proces de educare a publicului pentru un consum responsabil de plastic şi alte resurse şi, de asemenea, încurajăm clienţii să adopte obiceiuri mai bune acasă şi la cumpărături.

Ne bucurăm să avem alături de noi parteneri strategici, împreună cu care extindem programul şi îl aducem în 20 de hipermarketuri din 19 oraşe din România”, a declarat Felician Cardoş, Environmental Manager Carrefour România.