Glovo a reușit să domine FoodPanda. Mutare de ultimă oră în domeniul livrărilor

Glovo a reușit să domine FoodPanda. Mutare de ultimă oră în domeniul livrărilor
Glovo cumpără FoodPanda. Câți bani a plătit compania

Veste importantă pe piața platformelor de livrare. Glovo a decis să cumpere FoodPanada. Compania așteaptă momentan aprobarea Consiliului Concurenței.

Glovo a reușit să domine FoodPanda. Ce se va întâmpla cu aplicația

Foodpanda urmează să intre în portofoliul Glovo, după ce compania a făcut un acord cu Delivery Hero, care include și acest brand.

Glovo achiziționează FoodPanda în România și Bulgaria, iar valoarea tranzacțiilor se ridică la 170 de milioane de euro. Managerul general Glovo în Europa Centrală și de Est a declarat că aplicația a realizat acordul, iar tranzacția se va finaliza după aprobarea Consiliului Concurenței.

 „Achiziţia asta în celelalte ţări. O să ajute foarte, foarte mult businessul. Momentan, până primim aprobare, cu siguranţă platformele o să lucreze independent. Pe viitor o să analizăm toate opţiunile pe care o să le avem. O să vrem să ducem mai departe tot ceea ce au reuşit ei să facă până în momentul acesta.”

Achizițiile din Bosnia, Herțegovina, Bulgaria, Croația, Muntenegru și Serbia urmează să se finalizeze în următoarele săptămâni, după ce se obțin aprobările de reglementare.

Până la tranzacția definitivă, cele două companii vor funcționa independent.

În plus, Glovo a spus că a ajuns la un acord privind cumpărarea Ehrana, o companie locală de livrare din Slovenia. Totul urmează să se întâmplă în câteva luni, iar momentan se lucrează petru strategia de tranziție.

Ce spune șeful Delivery Hero, care deține FoodPanda

Fondatorul Glovo a declarat că achiziția FoodPanda este o ooportunitate importantă din planul de a deveni lider pe piețe unde există această tendință.

„Pentru strategia noastră pe termen lung, a fost dintotdeauna crucial să ne concentrăm pe acele piețe în care vedem oportunități clare de a fi lider și unde putem construi o afacere durabilă.

Europa Centrală și de Est reprezintă o parte foarte importantă a acestui plan. Cei din această regiune au adoptat rapid platformele de livrare la cerere și suntem foarte încântați să ne consolidăm poziția și să ne întărim prezența în țările care continuă să arate un potențial enorm de creștere.”

Totodată, CEO-ul Delivery Hero, din care face parte FodPanda, a declarat că Glovo este mai bine pziționat pentru a construi o experiență bună clienților din regiune.

„Delivery Hero a construit un business care a devenit lider în regiunea Balcanilor în ultimii ani. Cu toate acestea, având o mulțime de priorități operaționale de care să ne ocupăm, credem că Glovo ar fi mai bine poziționat pentru a continua să construiască o experiență de excepție pentru clienții noștri din această regiune.”

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI