Zona de imobiliare, cel puțin din zona adiacentă Bucureștiului, va deveni mai bogată cu un nou proiect ce se va întinde pe aproximativ 5.000 de metri pătrați. Marea surpriză constă în altceva, de fapt, și anume gigantul din România care își schimbă domeniul de activitate. Citește și vezi despre cine este vorba.
Majoritatea românilor știu brand-ul despre care vorbim azi ca unul din cei mai importanți producători de mezeluri din România. Dar, conform Profit.ro, asistăm la o schimbare de macaz, vorbind despre gigantul din România care își schimbă domeniul de activitate, și anume Fox Com Serv, companie deținută de Cornel și Dan Vulpe, tată și fiu.
Una din diviziile companiei, conform informațiilor, a fost transformată din parte a segmentului de distribuție a produselor de mezeluri Fox, într-o companie de imobiliare, atât vânzare, cât și cumpărare de bunuri imobiliare.
Ca urmare a acestei modificări, făcute la începutul acestui an, cei doi antreprenori au achiziționat în apropiere de Voluntari un teren de aproximativ 5.000 de metri pătrați.
Pe terenul proaspăt achiziționat, mai spun cei de la Profit.ro, gigantul din România anunță un proiect imobiliar în valoare de aproximativ 6 milioane de euro.
Noul complex va consta în trei corpuri de clădiri, pe doar 4 nivele, destinat locuințelor, având la parter și un spațiu de servicii. În total, se mai spune, ar fi vorba de 72 de apartamente cu 2, 3 și 4 camere, fiecare dintre apartamente având și 163 de locuri de parcare, toate fiind construite în subsolul celor trei corpuri de clădire.
Pe lângă noile investiții în zona de imobiliare, Fox și-a extins, încă din 2021, capacitățile de producție și depozitare. În cazul depozitării, gigantul din România și-a majorat capacitatea cu cel puțin 50%, mai ales în fabrica din București, din zona Vitan.
Pe partea de producție, compania are 629 de angajați la această oră, având o producție de aproximativ 700 de tone pe săptămână.
Majoritatea producției se bazează pe salamuri afumate, fierte, cârnați, crenvurști, parizer și diferite sortimente de șiuncă, regăsite în mai toate magazinele din România. Pe lângă asta, parte din producție merge și spre alte piețe externe din Europa.
Pe partea de distribuție, gigantul din România a avut o creștere importantă în ultimii ani la profit și cifra de afaceri. În 2021 înregistra 446 milioane de lei cifră de afaceri și profit de aproximativ 43 de milioane de lei.