Piața românească este una extrem de ofertantă, mai ales pe segmentul produselor de lux, fie că vorbim de îmbrăcăminte, fie că vorbim de alte produse. Dar, lucrurile sunt pe cale să se schimbe, având în vedere că vorbim de gigantul din Polonia care intră pe piața din România, și care are deja peste 100 de magazine în Europa. Citește și vezi despre ce este vorba.
Deși, aparent, luxul era un hatâr al celor cu bani, această industrie a adus bani frumoși, mai ales producătorilor din acest segment exclusivist (să-i zicem!), dar și retailerilor care s-au ocupat și se ocupă cu vînzarea de articole de lux din piele.
La o consultare a datelor oficiale, aflăm că piața europeană a articolelor de lux din piele, a fost de 139.160,88 milioane de dolari doar în 2022.
Aceleași date anunțau la finalul anului trecut o potențială creștere la cel puțin 235.552,22 milioane de dolari până în 2030 și se preconizează că va suferi o creștere procentuală de 6,80% în perioada de prognoză 2023 – 2030.
De cealaltă parte, pe plan mondial, dimensiunea pieței globale a articolelor din piele de lux a fost evaluată la 16,12 miliarde de dolari în 2021 și era preconziată să crească de la 18,49 miliarde, începând din acest, și până la 29,91 miliarde până în 2030, cu un procent de 7,11% în perioada de prognoză, 2023-2030.
Află despre: Ce face acum Choupette, pisica moștenitoare a lui Karl Lagerfeld. Cine are grijă de felina milionară
În acest context, al miliardelor, pe piața românească lucrurile sunt pe cale să se schimbe în acest segment.
Motivul este anunțata intrare pe piața autohtonă a unui important jucător euoropean, cu peste 100 de magazine de profil în toată Europa și cu cea mai mare parte a producției de articole de lux din piele în Italia. Vorbim, așadar, de gigantul din Polonia care intră pe piața din România.
Pentru occidentali brand-ul Wittchen este deja unul extrem de cunoscut pe segmentul vânzării de articole de lux din piele.
Citește despre: Gigantul care a pierdut 200 de miliarde de dolari în două zile. Totul a plecat de la interzicerea unui telefon mobil
Cu alte cuvinte brand-ul este reprezentat de gigantul din Polonia care intră pe piața din România, o afacere înființată cu 30 de ani în urmă de polonezul Jedrzej Wittchen și soția acestuia.
Piața românească ar fi al șaselea target atins de gigantul polonez, după intrarea pe piața cehă, ungară și din Ucraina:
”Planul nostru de afaceri și extinderea pe piața din România vizează deschiderea de magazine în cele mai performante centre comerciale din țară, deoarece vedem multe oportunități de a deveni lider pe piață pe segmentul bunurilor premium la prețuri accesibile.
Există piață pentru produsele pe care le vindem. Cu excepția magazinului propriu online, produsele noastre sunt vândute pe 39 de piețe din Europa prin intermediul platformelor Amazon, Zalando etc și căutăm în continuare noi oportunități de promovare a ofertei noastre de produse în întreaga Europă”, spune Daniel Andruszkiewicz, Commercial Director Wittchen, potrivit Profit.ro.
Află despre: Tranzacție de 250 de milioane de euro în România, în 2023?! Gigantul din Marea Britanie care dă lovitura
Noul magazin al gigantului polonez își va găsi casă în ParkLake Shopping Center, iar parteneriatul pentru această locație a fost realizat cu cei de la Cushman & Wakefield, unul dintre liderii mondiali în domeniul serviciilor imobiliare comerciale.
De altfel, antreprenorul imobiliar este cel care anunța intrarea în parteneriat cu gigantul polonez într-un comunicat emis în cursul acestei zile.