O compania mare din Polonia vine în România și are în plan să concureze cu cele mai mari lanțuri de magazine de la noi. Un produs foarte iubit de noi va fi vândut la un preț extrem de mic.
Compania Zabka a intrat pe piața din România și se anunță a fi cel mai mare rival al Mega Imagine, Profi sau La doi pași, conceptul fiind același. Zabka a deschis deja câteva magazine sub brand-ul Froo în Capitală, dar are în plan să se extindă în toată țara.
În Polonia, firma are peste 9.000 de magazine, 500 dintre acestea doar în Varșovia. Pentru a atrage cât mai mulți clienți, Zabka are în plan să vândă un produs foarte iubit de români, și nu numai, la un preț mult mai mic față de competitiori.
Cafeaua, deoarece despre ea este vorba, va costa în magazinele Froo doar 4 lei, însă poate ajunge și la 6-7 lei. Cele mai scumpe vor fi caffe-latte-urile.
„România este o piață semnificativă în Europa Centrală și de Est, cu un profil de consumator similar celui polonez. Perspectivele de dezvoltare pentru piața din România au făcut din această direcție un pas firesc în extinderea Grupului Żabka.
Consumatorii români apreciază magazinele mici, de proximitate, unde pot face achiziții impulsive pentru consum imediat”, spune Anna Grabowska, Președinte, Żabka International.
Lanțul de magazine Froo a deschis 5 unități în București, în luna iunie a acestui an. Polonezii au anunțat o serie de parteneriate cu antreprenorii locali.
Grupul polonez a pătruns în România în februarie 2024, cumpărând majoritar firma DRIM Daniel Distribuție de la antreprenorii Radu Trandafir, Marcela Trandafir și Ioana Ionițescu.
Mai mult de atât, Zabka deține lanțul de magazine Froo. Compania are și magazinele Nano, precum și soluții q-commerce (cu livrare rapidă) și e-commerce, precum și catering dietetic.
Compania Zebka a fost fondantă de Mariusz Świtalski în anul 1998, iar din 2017 este deținută de fondul de investiții CVC Capital Partners, înregistrat în Luxemburg, care a plătit pentru acest business 1,2 miliarde de dolari fondului de investiții Mid Europa Partners.