Gestul minunat făcut de Lidl România. Cu cât au contribuit și clienții în toate magazinele din țară
Lidl împreună cu clienții săi au strâns 58 de tone de produse alimentare și suma de 234.000 de lei, bani donați în cadrul campaniei de la casele de marcat din perioada iulie-decembrie 2021, sprijinind astfel rețeaua națională a Băncilor pentru Alimente, care au în grijă persoane din medii vulnerabile. Mai multe detalii, în continuare.
Gestul minunat făcut de Lidl România
Lidl România și clienții săi vin în sprijinul băncilor de alimente cu aproape 58 de tone de produse strânse în colecta de Crăciun, la care se adaugă suma de 234.000 de lei donați în cadrul campaniei de la casele de marcat.
În a doua parte a anului 2021, lanțul de magazine și-a implicat clienții în susținerea combaterii risipei alimentare, prin intermediul a două inițiative de sprijinire a rețelei naționale a Băncilor pentru Alimente:
- campania de donații de la casele de marcat desfășurată între 1 iulie – 31 decembrie 2021;
- cea de-a patra colectă de alimente organizată de Lidl România în parteneriat cu rețeaua, ce a avut loc în perioada 1-28 decembrie 2021.
Mai mult, retailerul a sprijinit și nu mai puțin de 218 ONG-uri partenere, care au în grijă persoane din medii vulnerabile.
Astfel, lanțul de magazine a organizat, în intervalul 1 iulie – 31 decembrie 2021, o campanie de donații la casele de marcat, pentru a veni în ajutorul Federației Băncilor pentru Alimente din România.
Citește și: Produsele care sunt gratis la Lidl România. Trebuie îndeplinită o singură condiție
Cu cât au contribuit clienții lanțului de magazine
Suma inițială, cea donată de clienții Lidl, în valoare de 117.000 de lei, a fost dublată de retailer până la 234.000 de lei, urmând a fi folosită de către Federație pentru a continua dezvoltarea infrastructurii rețelei Băncilor la nivel național.
De asemenea, tot pentru a veni în sprijinul românilor aflați în dificultate în perioada sărbătorilor, Lidl România a organizat în ultima lună din an cea de-a patra colectă de alimente, care s-a desfășurat în 171 dintre magazinele retailerului, din 75 de localități din toate regiunile țării.
Ca urmare a colectei au fost strânse aproape 58 de tone de alimente – cea mai mare cantitate colectată până acum într-o astfel de campanie organizată de lanțul de magazine.
Cele mai frecvent donate produse au fost alimentele de bază, precum: făina, uleiul, pastele, zahărul, orezul, mălaiul și conservele.
Toate cele 9 Bănci Regionale pentru Alimente ale rețelei (din București, Cluj, Roman, Brașov, Oradea, Timișoara, Constanța, Craiova și Galați) au participat la această ediție a campaniei de colectare.