Ludovic Orban o umilește public pe Gabriela Firea. El spune că pasajul Ciurel este inutil dacă în prelungire nu se construiește legătura dintre Autostrada A1 și Splaiul Independenței.
Premierul României Ludovic Orban spune că Pasajul Ciurel ”duce de nicăieri spre nicăieri” deocamdată și este inutil pentru că legătura dintre Autostrada A1 și Splaiul Independenței nu a fost construită.
„Cum să te duci să inaugurezi pasajul de la Ciurel?! Pasajul de la Ciurel astăzi, dacă este inaugurat, duce de nicăieri spre nicăieri, adică de pe Șoseaua Virtuții sau de pe Splai pe Șoseaua Virtuții… Despre ce e vorba? Eu așa ceva nu pot să pricep. Cum să te faci de râs într-un asemenea hal? Sigur, din foamea de a arăta că termini ceva.
Pasajul de la Ciurel a fost gândit în cadrul unui proiect de asigurare a legăturii între autostrada A1 și Splaiul Independenței pentru a splita traficul care intră în București pe mai multe rute. Pasajul e inutil pentru că în 12 ani primarii PSD nu au făcut legătura cu autostrada”, spune Ludovic Orban, potrivit Digi24.
Orban a mai adăugat că și în cazul Pasajului Nicolae Grigorescu situația este similară.
„Păi îi spun – doamnă primar general, pasajul de la Nicolae Grigorescu face parte dintr-un proiect de dezvoltare a inelului 2 al Bucureștiului. El este inutil dacă în prelungire nu se construiește legătura cu Tr. Măgurele, cu Luică. Nu trebuie să fii urbanist să înțelegi lucruri elementare”, a mai adăugat Ludovic Orban.
Primarul General al Capitalei a anunțat sâmbătă deschiderea spre circulație a podului Ciurel.
„Începând din această dimineață, bucureștenii pot circula pe Ciurel (1 pod hobanat peste Dâmbovița, 3 pasaje supraterane și 9 bretele rutiere) care simplifică foarte mult legătura dintre cele două artere – Șoseaua Virtuții și Splaiul Independenței. În etapa a doua a investiției, pentru care sunt aprobate atât proiectul tehnic, cât și culoarul de exproprieri, se construiește drumul expres între Nod Virtuții și Autostrada A1”, a scris pe Facebook Gabriela Firea.
Primarul general al Bucureștiului Gabriela Firea anunță că „proiectul, început acum 14 ani, a stat aproape 10 ani în tribunale, o pierdere pentru bucureșteni care se traduce financiar în 10 milioane de euro plătiți în plus. 90% dintre lucrări au fost realizate în acești 4 ani de mandat”.