Franciza Carrefour Express. Cum poți intra în afaceri cu gigantul francez

de: Dana Cazacu
27 02. 2021

Franciza Grupului Carrefour se bucură de o prezență puternică în Europa, numărând peste 6.159 de magazine, în țări precum Franța 3.868 magazine, Italia 853 magazine, Spania 60 magazine, Belgia 619 magazine, Grecia 595 magazine, Polonia 400 magazine. Iată cum poți intra în franciza Carrefour Express.

Franciza Carrefour Express – gigantul francez

Marca Carrefour Express a fost lansată în 2007, în Europa, pentru a înlocui mărcile sub care erau operate supermarketurile, fiind schimbat în 2010 cu Carrefour Market. Din 2010 marca Express este folosită pentru majoritatea magazinelor de proximitate ale grupului.

În urmă cu aproximativ un deceniu, gigantul Carrefour a lansat în România, franciza Express. Pe segmentul de proximitate se află magazinele care poartă acest brand. În rețeaua Express se numără aproximativ 60 de magazine verzi, după cum arată cei de la zf.ro.

Franciza Carrefour Express – în România

Cel mai mare francizat al Carrefour România este compania Pronto Mobile, deținând un sfert din magazinele Express din România. Aceasta are 15 magazine Express, localizate în București. Media vizitatorilor acestor magazine era în urmă cu 2 ani de 10.000 pe zi

„Am deschis primul magazin din reţea în 2013 şi apoi ne-am extins rapid. Din 2014 nu am mai inaugurat unităţi noi pentru că grupul Carrefour nu s-a mai extins în franciză. Primim anunţuri periodice conform cărora expansiunea se va relua, cea mai nouă veste fiind că peste o lună vom putea să ne dezvoltăm din nou“, afirma administratorul şi acţionarul majoritar al reţelei, Gabriel Sandu.

Franciza Carrefour Express – dezvoltarea partenerilor

Carrefour România a propus conceptul de franciză care permite partenerului care deține o afacere de familie, care cuprinde 1-3 magazine sau o rețea de magazine să se păstreze, să administreze sau să își dezvolte propria afacere.

Proprietarul afacerii este în continuare conducătorul acesteia, însă este asistat în gestionarea magazinului de către Carrefour România. Carrefour și-a propus ca obiective:

  • să mențină specificitatea fiecărui comerț de proximitate
  • să respecte anii de experiență a partenerilor săi
  • să adauge elementele Express distinctive pentru a întări și dezvolta ceea ce există deja.

”Scopul Carrefour este acela de a menține specificitatea fiecărui comerț de proximitate, respectând rezultatul anilor de experiență a partenerilor săi și adăugând elementele Express distinctive pentru a întări și dezvolta ceea ce există deja. Nu creăm m² noi de comerț de proximitate modern care să asfixieze comerțul deja existent, ci sprijinim ceea ce exista deja”, se arată într-un comunicat al companiei, potrivit revistaprogresiv.ro

Franciza Carrefour Express – cum să te alături

Firmele care doresc să fie partenere, pot trimite email la adresa: express_romania@carrefour.com, pentru a lua legătura cu Carrefour Express, sau pot accesa site-ul carrefour.ro, pentru a completa un formular în acest sens.

Carrefour Express se află în permanență lângă partenerii săi, punând la dispoziție pentru aceștia:

  • 1 un consilier de franciză, dedicat partenerului și afacerii sale
  • 1 un sistem logistic performant și flexibil
  • 1 echipa Carrefour care negociază cele mai bune prețuri pentru acesta
  • 1 dintre experții Carrefour, care care este alături de parteneri pentru ai ajuta în toate domeniile (financiar, juridic, tehnic).

Franciza Carrefour Express – investește în partenerii

Carrefour investește în afacerea partenerilor săi în așa fel încât aceștia să prospere și să:

  • vândă mai mult și mai bine
  • să crească traficul de clienți
  • să fie competitivi
  • să aibă o gestiune corectă.