18 mai 2020 | 15:05

Fotografia bizară cu un meteorit care i-a uimit pe specialiști. De ce este, de fapt, lumina verde

Știri generale
Meteoritul verde care i-a uimit pe specialiști

„Aceasta este una dintre cele mai memorabile fotografii pe care le-am surprins vreodată, precum și prima imagine publicată de National Georgaphic în anul 2016“, a afirmat fotoexploratorul Prasenjeet Yadav despre imortalizarea impresionantă pe care a făcut-o într-un context întâmplător, despre care veți afla mai multe în rândurile de mai jos.

Misterul din spatele dârei de lumină verde

Meteoritul Verde (Green Meteor) care poate fi observat în imagine a fost fotografiat în timpul unei documentări asupra urbanizării din jurul Skyisland, din pardea sudică a Indiei.

Fotograful care lucrează pentru renumitul brand de emisiuni și programe științifice a dezvăluit că aparatul său a fost setat la o expunere de 15 secunde pentru 999 de cadre, precum și faptul că imaginea cu meteoritul în cădere și dâra luminoasă lăsată de acesta a fost prinsă într-unul dintre aceste cadre.

Culoarea verde a Meteoritului din figura de față provine din combinarea fierbințelii oxigenului din jurul corpului cosmic cu ansamblul de minerale aprinse odată cu pătrunderea rocii în atmosfera Pământului. Prasenjeet Yadav a menționat de asemenea, cu mândrie, că realizarea sa a fost inclusă în #Natgeo100contest.

La origine ecolog molecular, artistul din India s-a reprofilat și îmbină pasiunea pentru imagini cu iubirea sa față de mediul natural. Acesta se focusează, în activitatea sa, asupra istoriei naturale și a relatărilor despre știință în Asia.

În prezent, el lucrează la proiecte sub egida National Geographic, și se aventurează în peripluri pentru a se documenta și a vorbi despre lucrurile pe care le-a descoperit, în cea mai mare măsură despre conservarea ecologică.

Yadav se axează pe ceea ce au abandonat sau ignorat alții

În activitatea sa, el se focusează asupra subiectelor, peisajelor și speciilor ignorate de alții și caută căi prin care să furnizeze fotografii angrenante și accesibile.

Fotoexploratorul Prasenjeet Yadav

Pentru fiecare documentar sau relatare produse, el colaborează cu cercetători, manageri, dezvoltatori de politici, precum și cu conservaționiști, în căutarea împlinirii obiectivelor de a crea o schimbare de durată asupra modului în care este tratată natura.

Parteneri