Dan Negru se află de 20 de ani în topul audiențelor cu programul de Revelion. Nici nu e de mirare că PRO TV a încercat adesea să-l ademenească în tabăra lor, pentru a anihila concurența. O invitație de transfer ar fi avut și anul acesta, înaintea filmărilor pentru emisiunea ”Masked Singer România”, unde Dan ar fi fost ofertat ca amfitrion. ”Contractul nu a fost pe măsura așteptărilor. Ar fi semnat doar pentru acest proiect, nu ar fi avut o continuitate, așa că nu s-a riscat să-și piardă locul stabil de muncă de la Antena 1. L-au ales apoi pe solistul Jorge”, ne-au spus, în exclusivitate pentru impact.ro, surse din Antena 1, post tv unde Dan Negru este ”Regele audiențelor”. Vă prezentăm însă și detalii din culisele emisiunii de Revelion din care nu va lipsi nici deja tradiționala rubrică cu măști, specialitate casei pentru Dan Negru și considerată rivala directă a producției de la PRO TV.
Dan Negru revine în forță pe 31 decembrie, de la orele 22.00, cu emisiunea ”Revelionul Starurilor” (Antena 1), un program complex cu muzică, umor și cu nelipsita rubrică ”Secretele măștilor”, în spatele cărora se vor ascunde nume grele din showbiz. V-ați întrebat vreodată cât costă o mască, unde e confecționată și cât cântărește? Iată ce ne-au declarat, în exclusivitate pentru impact.ro, surse din Antena 1:
”Cele 12 măști sunt lucrate în America, la Los Angeles, la prețuri cuprinse între 1.000 și 15.000 de euro. Unele sunt foarte grele, cântăresc între 1 kilogram și 7 kilograme, au fost aduse cu avionul. Au fost comandate la începutul lunii octombrie, au ajuns după vreo două săptămâni. Filmările pentru Revelion au avut loc la începutul lunii decembrie deci a fost timp pentru probe. Dan ține enorm la acest concurs cu măști pe care îl realizează de cinci ani. Cele mai complexe măști din această ediție sunt Vrăjitoarea, Diavolul, Hades şi Duhul lui Alladin”, ne-au mărturisit surse din interiorul trustului.
Pentru Dan Negru, această rubrică este specialitatea casei așa că nici nu e de mirare că PRO TV l-a invitat la o negociere pentru propria lor emisiune cu măști, ”Masked Singer România”, care a înregistrat o medie de audiență de 14%, în condițiile în care Dan aduce Antenei 1 o audiență de peste 40%. Surse din anturajul lui Dan Negru ne-au spus:
”El a avut o rundă de negocieri cu rivalii de la PRO TV. Și nu este vorba despre bani. Își dorea mai mult decât o colaborare pentru acest proiect care s-a desfășurat pe parcursul a 10 ediții. Apoi, ce ar fi făcut? Ar fi rămas șomer? ”, au mărturisit sursele Impact.ro.
Contactat de reporterii impact.ro, Dan Negru a refuzat să facă vreun comentariu pe marginea acestui posibil transfer care ar fi uluit o Românie întreagă, știut fiind faptul că este imaginea postului Antena 1, dar a postat pe Facebook un mesaj cu tâlc, după ce PRO TV a achiziționat formatul-rival:
”Celor mulți care mă întrebă ce părere am de faptul că PRO TV mi-a copiat formatul cu măști le răspund cu vorbele lui Blaga : ”Cu penele altuia te poți împodobi, dar nu poți zbura!”. Iar diferența uriașă de audiențe nu mai lasă loc de nicio interpretare!”, a mărturisit Dan Negru despre Masker Singer Romania, emisiune pe care a refuzat să o prezinte.