Un show care a făcut furori la noi în țară este pe cale să se întoarcă pe micul ecran, după o pauză de aproape două decenii. S-a aflat care este emisiunea care are șanse mari să revină la TV în România. Dacă se va bucura de același succes, va aduce audiențe uriașe televiziunii care vrea să cumpere formatul.
Se pregătește una dintre cele mai spectaculoase reveniri pentru publicul de la noi din țară. Mizând pe succesul uriaș pe care l-a avut când a avut premiera, în 2003, în condițiile în care românii sunt și acum interesați de asemenea formate, Televiziunea Română se pregătește să readucă pe micul ecran reality show-ul „Big Brother”.
Comitetul Director al TVR ar fi dat undă verde pentru începerea negocierilor pentru organizarea unui nou sezon al emisiunii.
Formatul „Big Brother” a fost creat de compania Endemol din Olanda, în prezent Banijay. În România, postul Prima TV a difuzat două sezoane, în 2003 și 2004.
Totuși, TVR vrea să vină cu o noutate pentru publicul de la noi din țară, dorind să cumpere formatul „Celebrity Big Brother”, în care concurenții sunt persoane cunoscute din showbiz-ul românesc, scriu cei de la Libertatea.
Participanții vor locui în aceeași casă, fără să aibă acces la televizoare, telefoane, laptopuri, tablete și fără să aibă vreun contact cu lumea exterioară.
Televiziunea Română pare a fi în toiul unui proces de schimbare. Cu doar câteva zile înainte, două noi posturi ce aparțin de TVR au primit licențe CNA.
„Prin lansarea TVR Folclor şi TVR Sport, televiziunea publică îşi diversifică oferta şi aduce în faţa telespectatorilor mai multe producţii din sfere de interes major pentru români: sportul şi folclorul. Sunt două dintre domeniile cu care ne mândrim, indiferent de vârstă sau de zonă.
Totodată, tendinţa audienţei este a se îndrepta către canale tematice, iar TVR se aliniază acestei realităţi , după ce anul trecut am readus în portofoliul Televiziunii Române TVR CULTURAL şi TVR Info”, declară Dan-Cristian Turturică, preşedinte-director general al SRTv.