E.ON Energie România își suspendă temporar activitatea în centrele de relații cu clienții începând de luni, 23 martie. Ce fac cei care nu au cont online?
E.ON Energie România a informat vineri că suspendă temporar activitatea magazinelor E.ON de luni, 23 martie. Clienții sunt rugați să folosească canalele de comunicare alternative pentru obținerea de informații și efectuarea de diverse operațiuni. Pentru cei care nu au cont online, call Center-ul poate fi apelat cu încredere.
De asemenea, aceștia pot folosi totodată adresele de mail regăsite pe site-ul E.ON, dar și contul E.ON Myline, prin care se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal. În cazul în care clienții nu au cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline. Mai mult, au la dispoziție SMS la 0745.612.345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată, dar și Live Chat direct din contul E.ON Myline ori pe pagina de facebook a companiei.
„De la transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie sau servicii, până la plata facturii, clienţii rezolvă totul rapid şi simplu fără să mai iasă din casă, prin intermediul E.ON Myline”, menționează furnizorul de gaze într-un comunicat.
„Pentru că ne preocupă atât siguranţa şi sănătatea clienţilor şi angajaţilor, cât şi continuarea activităţii de furnizare şi de relaţionare cu clienţii noştri, am luat o serie de măsuri menite să asigure distanţarea socială, în scopul limitării răspândirii virusului Covid-19. În acest sens, E.ON Energie România a luat decizia de a suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (centre de relaţii clienţi) începând de luni, 23 martie”, informează compania.
E.ON Gaz România, fostă Distrigaz Nord S.A, este o companie de distribuție în industria gazelor naturale din România, creată în anul 2000. Compania are un portofoliu variat format din aproximativ 3,1 milioane de clienți, atât rezidențiali, cât și companii și municipalități, conform news.ro.