Un bărbat a avut parte de o sperietură incredibilă. Acesta s-a cazat cu partenera de viață într-un apartament de pe Airbnb. El era să moară la scurt timp. Cel din urmă a făcut dezvăluiri tulburătoare despre vacanța teribilă pe care a avut-o alături de soția și fiica lui. Familia a ales să stea într-o locația aflată foarte aproape de plaja San Andres, Columbia. Ce s-a întâmplat cu ei?
Jorg Heck a avut o vacanță de coșmar alături de familia sa. Cel din urmă a făcut destăinuiri tulburătoare despre zilele de relaxare care s-au transformat într-o amintire tragică.
Bărbatul în vârstă de 45 de ani a ales să stea într-un apartament de pe Airbnb alături de soție și fiica lor. Locația se afla la un pas de plaja San Andres.
Jorg a plătit 1.278 de euro pentru o săptămână în apartamentul în cauză. Acesta a auzit într-o noapte o bubuitură puternică, moment în care tavanul s-a desprins și a căzut peste cei trei. Totul se întâmpla la ora 01:30.
,,La ora unu și jumătate am fost zguduiți din somn de o bubuitură puternică. Erau bucăți de tavan peste tot, chiar și în patul copilului. Am supraviețuit miraculor”, a declarat bărbatul pentru bild.de
În ajutorul acestora au venit de urgență vecinii care i-au ajutat să ajungă la spital. Bărbatul spera ca reprezentanții Airbnb și proprietarul apartamentului să vină cu lămuriri pentru ceea ce se întâmplase.
Din păcate, Jorg și familia lui au avut parte de un refuz categoric. Cei trei încă așteaptă să primească explicații pentru evenimentul nefericit care putea să devină o tragedie.
Reprezentanții Airbnb le-au oferit la scurt timp doar o primă noapte într-un hotel din zonă, dar tot ei erau responsabili de drumul până acolo care ar fi costat 100 de euro. Bărbatul este șocat de faptul că nimeni nu se simte responsabil pentru clipele teribile trăite de familia sa.
”Este un scandal absolut. Nici gazda și nici Airbnb nu au fost disponibile pentru o conversație. Airbnb ne-a oferit atunci doar să petrecem prima noapte într-o cameră de hotel și să plătim 100 de euro pentru taxi.
Dar mi se pare mult mai grav că apartamentul era încă disponibil pe toate platformele. Până în prezent, nu am primit nici contactul cu gazda, nici numele companiei de asigurări responsabile. Nu se poate ca nimeni să nu se simtă responsabil?”, a mai spus Jorg.