Liviu Dragnea regândește în aceste zile strategia pentru campania electorală înainte de alegerile europarlamentare din data de 26 mai. Liderul PSD a transmis indicații clare oamenilor din partid care se ocupă de răspândirea mesajelor în mediul online. Dragnea vrea să se concentreze mai mult pe publicul din mediul urban, fiind convins că la țară încă mai funcționează metoda door to door.
Președintele PSD continuă seria întâlnirilor cu șefii filialelor de partid din țară. Liviu Dragnea vrea să profite din plin de timpul rămas până la alegerile europarlamentare din data de 26 mai, de aceea la ultima ședință de partid cu o parte din organizațiile PSD, cea de săptămâna trecută, a dat ordine clare în ceea ce privește orientarea campaniei electorale.
„Trebuie să lucrăm mai mult pe online, pe social media”, le-ar fi spus Liviu Dragnea membrilor PSD, susține Digi24, care citează surse din interiorul partidului.
PSD are deja o echipă specializată în transmiterea mesajelor de campanie pe Facebook și pe celelalte rețele de socializare. Echipa face parte din aparatul de campanie al PSD, care transmite mesajele de la centru către filialele de partid, apoi acestea ajung să fie distribuite în mediul online la nivel județean și local.
Altfel spus, Liviu Dragnea știe că în mediul rural încă mai prinde campania pe stilul vechi, adică mersul din casă în casă și vorbitul față în față cu cetățenii. Cum la oraș e mai greu, mediul online și în special Facebook e un spațiu perfect pentru răspândirea mesajelor electorale. În plus, mesajul ajunge într-un timp scurt la un număr cât mai mare de persoane și rămâne în mediul online pentru mult timp.
Facebook a impus reguli mai drastice înainte de alegerile europarlamentare din 2019 pentru a se asigura că rețeaua de socializare nu este folosită de agenți străini pentru a influența alegerile. Spre exemplu, Facebook cere utilizatorilor să demonstreze că sunt rezidenți ai țării respective în cazul în care aceștia doresc să posteze un mesaj politic.