Dorian Popa, probleme grave din cauza unei neatenții: ‘Ne-am chinuit să oprim hemoragia’
Artistul Dorian Popa a făcut declarații după ce a ajuns de urgență la spital. Acesta a folosit un bețișor de ureche care l-ar fi putut lăsa fără auz. Cântărețul a suferit o hemoragie care a fost oprită cu greu.
Dorian Popa, probleme grave din cauza unei neatenții
Dorian Popa a mărturisit cum anume s-a întâmplat și se pare că atunci când a introdus bețișorul, el a atins mânerul ciocănelului, pornindu-se imediat o hemoragie, motiv pentru care a ajuns la camera de gardă ORL, unde medicii au încercat să îi oprească sângerarea.
El a mărturisit că în prezent se simte mult mai bine, însă crede că nimeni nu ar mai trebui să folosească bețișoarele de urechi întrucât sunt extrem de periculoase.
”Mi-am băgat un bețigaș din ală în ureche, eu nu mă curăț de obicei cu ele că știu că sunt de rău augur, dar m-am bălăcit în piscină și am zis să nu rămână apă acolo.
De la Dumnezeu a fost. Mi-am băgat în ureche și m-am lovit foarte tare, eram aproape să-mi sparg timpanul, norocul meu e că Dumnezeu m-a dus la doctor, am reușit să rezolv, e totul ok, am reușit să lovesc mânerul ciocănelului, a fost la câțiva milimentri de timpan, îi mulțumesc lui Dumnezeu”, a spus Dorian Popa la Antena Stars.
În prezent, artistul trebuie să ia medicamentație, iar mâine el trebuie să se prezinte la control, ca să fie sigur că totul este în regulă cu sănătatea urechii sale.
”Mi s-a dat o rețetă pe care trebuie să o achizționez de la farmacie acum, trebuie să mî întorc mâine să mă revadă (…) M-am chinuit să facem hemostază, să oprim hemoragia”, a mai spus Dorian Popa.
Dorian Popa, unul dintre cei mai cunoscuți influenceri din România
Dorian Popa este unul dintre cei mai cunoscuți influenceri români. Acesta scoate bani frumoși din rețelele de socializare și YouTube, dar are și o listă de prețuri pentru firmele care vor asociere de imagine. Iată ce tarife are, potrivit Click.ro.
- Promovarea unui singur produs, prin postarea unei fotografii pe Instagram: 3.000-3500 de euro
- Promovarea unui singur produs, prin postarea unui filmuleț pe Instagram: 4.500-5.500 de euro
- Giveaway pe Instagram: 5000 – 10000 de euro
- Un instastory de 15 secunde: 1500 de euro
- Postare pe Facebook (promovare produs) – 1000 de euro
- Postare pe Tik Tok, 2.000 – 3.000 de euro
“Sunt shaorma cu de toate. Sunt actor, cântăreț și vlogger. Dar cel mai bine mă simt pe Youtube, acolo sunt în elementul meu. Îmi place și la concerte, le duc lipsa. Dar YouTube-ul e viața mea.
Trebuie să cât mai natural, mai real. Câștig în jur de 40.000 de euro pe lună, acum în pandemie: 10-15.000 de pe Instagram și în jur de 20-25.000 de euro de pe YouTube”, spunea Dorian Popa în podcastul Acasă la Măruță.