Dorian Popa, acuzat că a luat bani de la Gabi Firea pentru reclamă: ”Piscina din curte cu cheltuială se ține!”

de: Năstase Mirabela
27 09. 2020

Dorian Popa a făcut un video în care laudă podul Ciurel, inaugurat în urmă cu aproximativ o săptămână. Acesta s-a arătat extrem de fericit de inaugurarea podului Ciurel. În plus, acesta a fost acuzat chiar că ar fi primit bani pentru a face reclamă acestui pod.

Dorian Popa, acuzat că a luat bani de la Gabi Firea pentru reclamă

”Nu zic că Dorian Popa a luat bani de la Firea. Că n-a luat. O firmă a luat bani de la altă firmă și iată un bucureștean fiind încântat de “al nu știu câtelea pod inaugurat”. Sunteți voi răi. El n-are asfalt pe stradă pentru că motive, dar piscina din curte cu cheltuială se ține”, a scris zoso.ro. 

Pasajul rutier Ciurel din Capitală s-a deschis în urmă cu o săptămână, iar anunțul a fost făcut de primarul Gabriela Firea. Pasajul are o lungime de aproximativ 1 kilometru, din care un sfert reprezintă podul peste Dâmbovița, construcția a costat 50 de milioane de euro, conform primarului. Pasajul urmează să facă legătura cu autostrada A1.

„Vă anunț cu mare bucurie că am finalizat cea mai mare lucrare de infrastructură din Capitală din ultimii 30 de ani, Podul Ciurel – Nod Virtuții, pe care se va putea circula începând sâmbătă, 19 septembrie. Nodul Virtuții nu este un simplu pod, ci este o construcție de infrastructura extrem de complexă, formată dintr-un pod hobanat peste Dâmbovița, două pasaje supraterane peste Șoseaua Virtuții și un pod la nivelul solului peste Râul Dâmbovița” a declarat Gabriela Firea, conform unui comunicat al Primăriei.

Date tehnice ale construcției sunt:

Lungime totală – aproximativ 1 kilometru

  • Lungime pod hobanat – circa 235 de metri
  • Înălțime pilon central – 68,2 metri
  • Număr de structuri – 12 pasaje rutiere și un pod hobanat
  • Număr de hobane – 24 perechi de hobane

Pentru a realiza proiectul au fost folosite:

  •  66.000 metri cubi de pământ pentru terasamente
  •  20.000 metri cubi de balast stabilizat
  • 11.000 tone de asfalt
  • 40.000 metri cubi de beton
  • 5.150 tone tablier și armătură metalică
  • 310 tone oțel pentru hobane
  • 13 kilometri de bordură
  • 7.5 kilometri de parapete