Doliu în Formula 1. Cea care l-a ajutat pe Michael Schumacher a murit într-un accident auto

Doliu în Formula 1. Cea care l-a ajutat pe Michael Schumacher a murit într-un accident auto
Doliu in Formula 1, dupa moartea Antoniei Terzi, ”creierul” Ferrari 

O veste tristă a cutremurat Formula 1! Prima femeie care a ocupat o funcţie-cheie în cadrul unor echipe precum Ferrari şi Williams, cea care l-a ajutat enorm chiar și pe Michael Schumacher să bată record după record, a decedat într-un accident de circulație îngrozitor.

Doliu în Formula 1, după moartea Antoniei Terzi, ”creierul” Ferrari

Este doliu în Formula 1, după trecerea în neființă a celei care a fost Antonia Terzi, fostul inginer de aerodinamică la Ferrari şi Williams, poreclită chiar ”creierul” Ferrari. Aceasta a avut parte de o moarte tragică, la vârsta de 50 de ani, într-un accident de circulație.

Circumstanțele în care s-a produs teribilul accident rutier în care a murit Antonia Terzi însă nu sunt cunoscute și nu se știe momentan dacă a mai existat o altă victimă în urma accidentului. Antonia Terzi se retrăsese din Formula 1 și era profesoară la Universitatea din Canberra.

”Gândurile noastre se îndreaptă către prietenii şi familia Antoniei”

Nefericitul eveniment rutier a avut loc în Marea Britanie, iar echipa Williams Racing a confirmat această ştire tragică printr-o postare pe Twitter: ”Suntem profund îndureraţi de dispariţia fostei noastre colege şi sefă în aerodinamică, Antonia Terzi. Gândurile noastre se îndreaptă către prietenii şi familia Antoniei în aceste clipe grele“.

Născută în Italia, profesorul Terzi a dărămat multe bariere în profesia ei și a fost un model pe tot globul. Ea a obținut un Master în Ingineria Materialelor de la Universitatea Modena și un doctorat în Inginerie la Universitatea Exeter din Marea Britanie.

A lucrat și la Bentley

Antonia Terzi a fost inginer Ferrari, fiind, practic, ”creierul“ acestei echipe de Formula 1, între anii 1999 și 2002. Alături de ea, Michael Schumacher a câştigat, în 2000, al treilea său titlu de Formula 1 şi primul cu Ferrari. Un an mai târziu, în 2001, pilotul neamţ a repetat succesul tot la bordul unui monopost Ferrari la design-ul căruia a contribuit şi Terzi. Ulterior, între 2002 şi 2004, italianca a trecut în echipa Williams, după care s-a retras din lumea Formulei 1.

După ce a părăsit Formula 1, s-a mutat la producătorul de mașini de lux Bentley, unde era responsabilă de aerodinamica produselor, după care a devenit profesor la prestigioasa Universitate din Canberra, unde a devenit rapid unul dintre cei mai apreciați profesori.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI