Compania Digi RDC RCS are o informare pentru toți clienții ei și se referă la noile modalități de plată a facturilor în contextul urgenței medicale pe care o presupune pandemia. Compania își asigură clienții că toate spațiile de birouri sunt igienizate frecvent.
În plus, angajații din centrale lucrează de acasă, iar evenimentele sau deplasările în interes de serviciu au fost reprogramate.
„În privința măsurilor luate de compania noastră în contextul pandemiei COVID-19 menționăm: măsuri pentru protecția angajaților (inclusiv munca de la domiciliu, program flexibil, program în ture și în alternanță pentru echipele care au contact direct cu clienții), actualizarea sau, după caz, crearea planurilor de acțiune în caz de criză, pentru gestionarea eficientă și rapidă a dinamicii evenimentelor, păstrarea în stare activă a tuturor canalelor de contact cu clienții (magazine, casierii, call center etc.)”, transmit reprezentanții Digi.
Compania îi roagă pe clienți să nu facă modificări ale cablurilor sau rețelei, pentru ca echipele tehnice să nu fie nevoite să se deplaseze la domiciliu, crescând, astfel, riscul de infectare, atât dinspre client înspre personalul Digi, cât și invers.
Propunerea companiei este ca facturile să fie plătite online, fără ca aceștia să se mai deplaseze la sedii, cu atenție sporită la siguranța cibernetică.
Compania și-a avertizat utilizatorii de servicii să aibă grijă în privința atacurilor informatice, care se pot intensifica. Digi RCS & RDS își îndeamnă clienții „să nu dea curs imediat mesajelor care le cer date personale sau date de acces la conturile personale, să verifice cu atenție detaliile expeditorilor, domeniul, să nu navigheze pe site-uri care nu par de încredere”.
Digi Mobil are acoperire 4G pentru 74% din populatie.