Criza coronavirusului atrage măsuri de urgenţă luate de majoritatea companiilor, iar operatorii de telefonie mobilă nu fac excepţie. Cel mai mare operator de cablu și internet din țara noastră, Digi RCS & RDS face un anunț de ultimă oră. Compania își îndeamă clienții să rămână în siguranță în case și să plătească online, cu cardul, facturile Digi.
Compania asigură, printr-o informare de presă, că au fost luate măsuri clare pentru a evita infectarea angajaților și a clienților cu COVID-19. Spaţiile din magazine şi birouri sunt igeinizate frecvet, angajaţii din centrale lucrează de acasă, iar evenimentele sau deplasările în interes de serviciu au fost reprogramate, acolo unde situaţia o impune.
„În privința măsurilor luate de compania noastră în contextul pandemiei COVID-19 menționăm: măsuri pentru protecția angajaților (inclusiv munca de la domiciliu, program flexibil, program în ture și în alternanță pentru echipele care au contact direct cu clienții), actualizarea sau, după caz, crearea planurilor de acțiune în caz de criză, pentru gestionarea eficientă și rapidă a dinamicii evenimentelor, păstrarea în stare activă a tuturor canalelor de contact cu clienții (magazine, casierii, call center etc.)”, transmit reprezentanții Digi.
Digi România solicită clienților săi să nu facă modificări ale cablurilor/rețelei, pentru a nu face necesară deplasarea unei echipe la domiciliu, punând astfel angajații companiei în pericolul de a contacta virusul.
„În același timp, conștienți de dinamismul situației actuale, facem apel către clienți și utilizatori să nu intervină asupra echipamentelor din domiciliu, să nu facă singuri modificări ale cablurilor, rețelei, astfel încât să nu fie necesară intervenția echipelor noastre în interiorul spațiului locativ. Responsabilitate înseamnă și utilizarea corectă a echipamentelor de conectivitate, fără excese, cu precauție și în mod judicios”, solicită compania.
În ceea ce privește plata facturilor, Digi RCS & RDS recomandă clienților săi să le achite online, făcând plata cu cardul, pentru a nu se deplasa la punctele de prezență, evitând astfel posibilitatea de a se infecta cu noul coronavirus.
Totodată, compania și-a avertizat utilizatorii de servicii să aibă grijă în privința atacurilor informatice, care se pot intensifica. Digi RCS & RDS își îndeamnă clienții „să nu dea curs imediat mesajelor care le cer date personale sau date de acces la conturile personale, să verifice cu atenție detaliile expeditorilor, domeniul, să nu navigheze pe site-uri care nu par de încredere”.