Dedeman rupe barierele impuse de granițe. Frații Pavăl pregătesc o nouă lovitură

Dedeman rupe barierele impuse de granițe. Frații Pavăl pregătesc o nouă lovitură
Compania Dedeman, o rețetă a succesului autohton

Dedeman, fondată în 1992, are 12.000 de angajați și este una din cele mai de succes afaceri autentice românești. Fondatorii săi, frații Dragoș Pavăl și Adrian Pavăl, sunt considerați a fi cei mai de succes antreprenori și cei mai bogați bărbați din România. Conform Forbes România, cei doi au o avere estimată la aproximativ 2,2 miliarde de euro. Cu investiții majore în piața de bricolaj, și nu numai, se pare că a venit momentul extinderii afacerii Dedeman și peste granițele României.

Compania Dedeman, o rețetă a succesului autohton

Încă de la momentul înființării, în 1992 , și până astăzi, Dedeman a devenit un etalon de business cu totul românesc. Cei doi frați Pavăl în decursul acestor 29 de ani au investit masiv în calitatea produselor oferite spre vânzare prin afacerea lor de bricolaj. Astăzi, Dedeman are peste 55 de magazine în România. Cea mai recentă investiție a fost de aproximativ 12 milioane de euro, într-un nou centru în zona Sfâtu Gheorghe.

Dedeman a mai spus că intenționează să deschidă un alt magazin anul acesta, în orașul Ploiești, în sud. În aprilie anul trecut, Dedeman a anunțat că intenționează să instaleze centrale fotovoltaice pe acoperișurile a 28 de magazine. Conform antreprenorilor, invesția este de 4 milioane de euro în acest proiect.

În afară de afacerea  de succes cu produsele de bricolaj, frații Pavăl au trecut la un alt nivel. Au ajuns să investească masiv în alte domenii, precum investițiile de capital. Sau chiar cumpărând o flotă maritimă de transport marfă pe Dunăre, de altfel singura și cea mai mare.

Frații Pavăl vor extinderea peste granițe

Cum era de așteptat, frații Pavăl se gândesc serios să intre pe piețele europene, cel puțin cu afacerea de bricolaj Dedeman. Ar fi al patrulea brand local care ar face acest pas, pe lângă Digi, eMag și UiPath. Recent, Dragoş Pavăl, preşedintele, acţionarul şi cofondatorul Dedeman declara pentru ZF (Ziarul Financiar) că deja se gândesc să-și pregătească strategiile și să facă pasul dincolo de granițe.

„Ne dorim ca brandul Dedeman să devină cunoscut şi în afara României. De fapt, extinderea geografică peste hotare reprezintă în acest moment pentru noi o preocupare zilnică, iar primul pas în această direcţie nu este departe.

Este o mutare foarte importantă şi cu siguranţă câştigătoare atât timp cât analizăm cu grijă oportunităţile şi luăm decizii în consecinţă. Atât Balcanii cât şi Europa Centrală şi de Est sunt în analiza noastră“, a declarat pentru suplimentul ZF, Dragoş Pavăl, co-fondator al Dedeman.

Conform aceleiași publicații, compania deja ar fi înregistrat un domeniu web în Serbia.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI