Dedeman a făcut anunțul vital pentru clienții din România. Cum sunt păcăliți românii, de fapt

Dedeman a făcut anunțul vital pentru clienții din România. Cum sunt păcăliți românii, de fapt
Mare atentie la aceste mesaje

Compania Dedeman s-a văzut obligată să trimită un mesaj clienților săi, după ce mai mulți români au fost păcăliți. Reprezentanții firmei care are peste 50 de magazine în țară au atras atenția și i-au avertizat să fie atenți la un detaliu extrem de important, după ce mai mulți oameni au căzut în plasă.

Dedeman, mesaj important pentru clienți

Dedeman își avertizează clienții că hackerii trimit mesaje prin SMS sau pe rețele sociale cu privire la false campanii ale companiei. Ei încearcă să obțină date importante de la români, inclusiv de natură financiară, sub pretextul că vor avea parte de campanii și promoții.

„Ai grijă la campaniile false! Recunoaște metodele de fraudare informatică. Phishingul este o infracțiune electronică și se referă la mesaje false care induc în eroare destinatarii, în scopul de a divulga date cu caracter personal, financiare sau de securitate.

Atenție! Compania Dedeman nu organizează sondaje, concursuri online sau alte campanii promoționale cu revendicare de premii.

De aceea, pentru siguranța ta, îți recomandăm să nu dai curs campaniilor sau mesajelor de acest tip primite prin SMS, e-mail, Facebook, WhatsApp sau alte rețele sociale și să nu furnizezi date personale sau date de pe card”, a fost un mesaj transmis de companie.

Românii cad în plasa hackerilor

Dedeman le-a spus clienților că toate concursurile pe care le organizează sunt anunțate prin căi de comunicare oficiale, adică pagina de Facebook, contul de Instagram și site-ul dedeman.ro.

La finalul anului trecut, clienții băncilor ING și BRD au fost atenționați cu privire la o înșelătorie asemănătoare, în care au primit mesaje prin e-mail în numele băncilor.

„Atunci când activăm în mediul online este foarte posibil să primim frecvent astfel de mesaje în care suntem ameninţaţi cu întreruperea unui serviciu, dacă nu validăm datele contului.

Într-un astfel de exemplu, atacatorii se folosesc de elemente de brand ale BRD Groupe Societe Generale”, au avertizat reprezentanţii Directoratului Național de Securitate Cibernetică – DNSC, pe Facebook.

Oamenii trebuie mereu să verifice sursa reală a mesajelor primite și să nu acceseze orice link pe care îl primesc.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI