Dan Negru este deranjat de hotelierii din România, dar nu numai. Omul de televiziune a râmnit la modul în care japonezii știu să își promoveze țara și valorile. Celebrul om de televiziune se află în vacanță în îndepărtata Japonie, de unde a postat un mesaj care ar trebui să ajungă la urechile guvernanților noștri.
Dan Negru a plecat în vacanță în Japonia. Omul de televiziune a rămas impresionat de ”Țara Soarelui Răsare”, dar și de cât de bine știu japonezii să își promoveze turismul, chiar dacă au un singur munte.
Celebrul om de televiziune a făcut o comparație între modul în care își promovează turismul japonezii, față de autoritățile din România. A rămas pur și simplu fascinat de cum au reușit japonezii să își promoveze singurul munte pe care îl au.
”Mă uit cu „ciudă” la Muntele Fuji. Singurul lor munte e un brand mondial doar pentru că japonezii au înțeles că publicitatea e abțibild pentru creiere. Noi nu-avem abțibildul ăsta. Ca să-l facă cunoscut, japonezii au cumpărat ani de zile publicitate de țară. Noi ne-am chinuit cu frunza logo de țară apoi i-am bagat in pușcărie pe ăia care au făcut-o și ne-am lăsat păgubași. Îl promovăm pe Dracula care e invenția unui scriitor englez, Bram Stocker.
La noi, turismul e paradisul hoților, de la miniștri la hotelierii lacomi. Din singurul lor munte, Fuji, japonezii au făcut o legendă mondială. Copiii lor învață la școală că țara lor e un arhipelag sărac, fără resurse și că doar oamenii pot face din Japonia o țară mare.Noi învățăm că avem o țară bogată, cu de toate, mare, munte, deltă. Nu ne învață nimeni cum să le merităm!”, a scris Dan Negru pe Facebook.
Vă reamintim că în anul 2018, ministrul Turismului de pe atunci, Elena Udrea, a dorit să facă un logo de țară, cu care România să se facă cunoscută în toată lumea. Nici nu a apucat să fie lansat oficial logo-ul respectiv, cu mesajul „Romania, descopera gradina Carpatilor!”, că a și început furtuna.
Mulți au spus că frunza folosită drept logo de țară este un real plagiat. Alții au spus că nu este suficientă pentru a reprezenta România. Logo-ul a costat nu mai puțin de 890 de mii de euro. Cu toate acestea, logo-ul comandat de Elena Udrea a rămas.