Cum vrea să slăbească Andreea Marin după sărbători. Dieta secretă, știută de puțini români

Cum vrea să slăbească Andreea Marin după sărbători. Dieta secretă, știută de puțini români
Andreea Marin vrea să slăbească după sărbători. Ce dietă vrea să folosească?

Andreea Marin are un plan bine pus la punct despre cum vrea să-și modifice silueta care a suportat mici schimbări după sărbători. Cum vrea să slăbească celebra prezentatoare de televiziune? Dieta ar putea să-i ajute pe toți cei care își doresc o astfel de schimbare.

Andreea Marin, pusă pe schimbări de la început de an. Cu ce dietă vrea să slăbească?

Andreea Marin începe lupta cu kilogramele în plus. Aceasta le-a împărtășit fanilor săi care este dieta pe care o ține pentru o perioadă, dar și cu ce înlocuiește pâinea, dușmanul tuturor în cazul unor momente pline de resctricții din punct de vedere alimentar.

Prezentatoarea de televiziune a dezvăluit că pe lângă schimbările din meniu, face mișcare zilnic. Vedeta continuă să-i țină la curent pe cei care o urmăresc pe rețelele de socializare cu metodele pe care le practică pentru a ajunge din nou la formele dorite. Conform detaliilor oferite de brunetă, corpul său a reacționat după 3 zile la schimbările aferente, acum aflându-se la finele primei săptămâni de când a decis să apeleze un nutriționist.

Rețetă pentru pâinea specială

Ceea ce a subliniat a fost că deocamdată nu simte lipsa mâncărurilor și obiceiurile vechi, dându-le tuturor rețeta pentru pâinica pe care o consumă în această perioadă: „Nu sufăr deloc de poftă, ma ajută mult pâinea specială care se gătește în 5 minute, practic nu simt ca am o restricție astfel. Prepari si bagi compoziția la microunde, nici măcar la cuptorul tradițional. O bunătate! Iar mișcarea ajută considerabil, chiar dacă nu fac decât jumătate de oră, nu e un mare efort. Beau și ceaiul cu care m-am obișnuit, cât pot de mult, e bine că e gustos.”

Care este dieta și ce restricții are vedeta?

„Cinci mese pe zi, fără prăjeli, sosuri, fast food – mă feresc de el ca de ciumă – ultima masă la 7 seara. Carbohidraţi, pâine, orez, paste făinoase doar până la ora 14:00. Fructe şi legume proaspete în fiecare zi, dar la distanţă de mese. Atenție, fructe şi legume fără hormoni, fără toxine! Încercaţi să alegeţi ceea ce vine de a ţară şi nu e tratat chimic. Doi litri de apă pe zi. Paharul cu apă pe birou a înlocuit covrigeii şi alunele. Sare cât mai puţină, zahăr deloc, e bună şi mierea, nu prea des…Gimnastica de dimineaţă, 6 zile pe săptămână. Eu m-am convins că nu se moare din asta. Recunosc, m-am zvârcolit destul înainte să încep. Cel mai greu mi-a fost să mă trezesc cu o oră mai devreme. Dar am uitat ce a fost mai dificil, pentru că acum pur și simplu nu înţeleg viaţa fără mişcare, fără sport”
Andreea Marin (Sursa: facebook.com)

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI