Marile magazine apelează la mai multe trucuri cu ajutorul cărora ne fac să cumpărăm mai mult și, de multe ori, mai scump. Astfel, mulți dintre români ajung acasă și descoperă că au în plase alte produse decât cele pentru care au mers la cumpărături. Acum îți spunem cum te păcăleşte LIDL la raft.
Un fost angajat al Lidl Germania a dezvăluit secretele prin care retailerul își păcălește clienții.
Angajatul, sub protecția anonimatului a dezvăluit trucurile și promisiunile false pe care Lidl le folosește pentru a-și păcăli clienții și a obține un profit mai mare.
Astfel, angajatul a dezvăluit secretele aplicate de Lidl la produsele ecologice.
Așa cum bine se știe, Lidl promite o calitate superioară a produselor și, conform propriei reclame, intenționează să devină cel mai durabil magazin cu reduceri.
De asemenea, în reclamele Lidl se folosesc multe produse de la Bioland, a căror imagine bună ar trebui să sporească încrederea în produsele ecologice de marcă proprie ale Lidl, conform unui documentar ZDF.
Însă, fostul șef de marketing de la Lidl a spus ce anume se ascunde în spatele ofensivei bio.
Lidl are încheiat un parteneriat cu Bioland din 2019, prin care compania garantează standarde ecologice ridicate cum ar fi:
-Produsele Bioland sunt produse fără pesticide și fără inginerie genetică;
-Produsele nu provin din creșterea industrială;
-Produsele provin exclusiv din Germania sau din Tirolul de Sud.
Oricine știe că produsele ecologice sunt mult mai scumpe ca cele normale, lucru problematic pentru Lidl, care își face reclamă cu prețuri mici. Astfel, Lidl a creat sigiliul ecologic intern „Bio Organic”.
Apoi, produsele „Bio Organic” ale Lidl au fost ambalate în așa fel încât să semene perfect din punct de vedere vizual cu produsele Bioland.
Lidl folosește ambalajele asemănătoare și pentru produsele sale, astfel încât clienții recunosc cu greu diferența și cumpără având impresia că au achiziționat produse Bioland.
În plus, potrivit documentarului ZDF, puținele produse Bioland sunt amestecate intenționat pe rafturi cu produsele de marcă proprie „Bio Organic”.
„În comparație cu produsele Bioland de înaltă calitate, acestea sunt mai ieftine – atât la cumpărare, cât și la vânzare. Lidl a vrut să își încurce clienții cu acest truc”, continuă fostul director de marketing al Lidl.