Cum să gătești cartofii pentru a nu te îngrășa. Poți chiar să pierzi în greutate

Cum să gătești cartofii pentru a nu te îngrășa. Poți chiar să pierzi în greutate
Poți să pierzi în greutate dacă mănânci cartofi?

Cartofii, indiferent cum i-am prepara, sunt unul din alimentele de bază. Dar, există totuși o întrebare. Pot cartofii să ne ajute la pierdere în greutate? Poți să te lipsești cu adevărat de ei în dieta ta? De la piure la cartofi prăjiți, umilul cartof este versatil. Cu toate acestea, este unul dintre alimentele, în afară de orez, care se bucură de cele mai multe reproșuri din partea celor care caută să piardă centimetri. Dar vom vedea împreună cum să gătești cartofii pentru a nu te îngrășa. La urma urmei, cartofii nu sunt chiar o legumă care ajută la pierderea în greutate, nu-i așa?

Poți să pierzi în greutate dacă mănânci cartofi?

Absolut greșit! Gândul că banalii cartofi nu ajută la accelerarea eforturilor de ardere a grăsimilor este un mit. Majoritatea dintre noi se vor gândi de două ori înainte de a-i numi un aliment sănătos.

Caloriile și carbohidrații, nu echivalează tocmai cu pierderea în greutate, nu-i așa? Ei bine, ce-ar fi dacă v-am spune că includerea cartofilor fierți la rece în planul de dietă ar putea fi de fapt ingredientul secret simplu care ar putea să vă dubleze eforturile în cel mai scurt timp?

Includerea cartofilor fierți în dieta ta poate fi de fapt o alegere sănătoasă. Cartofii conțin, de fapt, o cantitate bună de potasiu, precum și un conținut de fibre care scade nivelul tensiunii arteriale în cel mai scurt timp, reglându-vă și mai mult digestia și eliminând și colesterolul.

Acționează, de asemenea, ca o sursă bună de vitaminele A, C, complexul B și conțin carbohidrați complecși, care garantează eliberarea lentă a energiei în sistemul digestiv. De asemenea, se situează la un nivel scăzut în indicele hipoglicemic, ceea ce îl face o opțiune bună și pentru persoanele diabetice.

Află cum să gătești cartofii pentru a nu te îngrășa?

Scopul principal al acestei diete este de a elimina din alimentație agenții care contribuie la excesul de calorii și de a depinde exclusiv de beneficiile nutriționale ale cartofilor. Poți alege să mănânci acest fel de mâncare modestă fie la micul dejun, fie la prânz.

Pur și simplu fierbeți un cartof și lăsați-l să se răcească complet. Îl puteți asezona cu piper negru sau puteți include un pic de condimente pentru a-i da un plus de gust. De asemenea, puteți adăuga iaurt la masa de piure de cartofi pentru a slăbi într-un mod mai bun.

Fierbeți cartofii, răciți-i și congelați-i, deoarece reduce semnificativ indicele glicemic (IG) din cartofi. Asta îi face mai sănătoși și mai nutritivi. Acum, blanchiați-i în 28 g de oțet alb diluat, deoarece prin acest proces se reduce 30-40% din nivelul IG.

De asemenea, puteți adăuga câteva picături de lămâie în loc de oțet, dar nu uitați că oțetul este mai puternic atunci când vine vorba de reducerea nivelului IG. Chiar și medicii recomandă pacienților diabetici să folosească oțet în dieta lor, deoarece ajută la controlul nivelului de zahăr din sânge.

Alte metode de reducere a procesului de formare a amidonului în cartofi

  1. Tăiați cartofii în cubulețe și blanchiați-i în apă fierbinte timp de 30 de minute, răciți-i ușor și apoi gătiți acest lucru scade indicele glicemic și este mai digerabil.
  2. Gătiți cartofii prin fierbere, la aburi sau la microunde fără a adăuga alte ingrediente. Pregătirea cartofilor în acest mod va asigura că sunt foarte săraci în sare, zahăr și grăsimi.
  3. O altă metodă de a găti cartofii în mod sănătos este să îi gătești cu tot cu coajă aceasta oferă fibre organismului.
  4. Consumul a 2 porții de broccoli fiert cu 1 porție de piure de cartofi reduce semnificativ indicele glicemic.

Concluzie

Acum știi cum să gătești cartofii pentru a nu te îngrășa. Așa că, dacă ai poftă de ceva cartofi, este momentul să te apuci de treabă. Poftă bună!