Câțiva români au profitat de dulcele suprem și s-au îmbogățit cu ajutorul ciocolatei. Ce au făcut aceștia? Și-au luat inima în dinți și au mizat pe ispita pentru orice om. Cine sunt antreprenorii români care au gustat succesul cu această afacere?
Ciocolata a devenit pentru unii o afacere. Câțiva români au profitat de ispita aceasta dulce pe care puțini o pot refuza atunci când vor un desert. Ei au reușit să pună pe picioare un business care pare indistructibil.
Pe piața locală au apărut în modul acesta câteva brand-uri speciale care au făcut din ciocolată o pveste frumoasă ce le-a schimbat viața. Ștefan Negoiță a pus bazele afacerii Chocofashion, sub care crează delicii din ciocolată precum: praline, trufe, torturi, mousse-uri și ale prăjituri care au ciocolata ca ingredient principal.
Primele investiții au fost în valoare de 70.000 de euro, în anul 2006. La acel moment, afaceristul se bucura de un mic laborator de 60-80 de metri pătrați, două mașini de temperat și o gamă de praline speciale.
„În 2006 făcusem micul nostru laborator, de 60-80 de metri pătraţi la acea vreme, aveam două maşini de temperat şi primele produse au fost o gamă de 12 praline. O parte dintre ele sunt şi acum în portofoliu”, povestea Ştefan Negoiţă în urmă cu câteva luni. (Sursa: businessmagazin.com)
Afacerea a continuat să se dezvote și să aducă în portofoliu noi produse anual, tocmai pentru că există două sesiuni de creație în fiecare an. La început, laboratorul făcea doar praline și câteva sortimente de trufe, iar azi a ajuns să încânte gusturile tuturor cu peste 80 de variante de praline. De asemenea, tot în portofoliul acesta se află multe sortimente de tablete și figurine din ciocolată.
Corina Ifrim Drăgulescu este și ea pasionată de ciocolată încă din copilărie, iar după 40 de ani a ajuns să facă ciocolată fără zahăr, fără amelioratori și fără conservanți.
„Ne-am tot gândit ce să facem cu ele, de la siropuri până la gem, am trecut apoi şi pe partea de ciocolată de casă cu goji, produs care a avut un mare succes în rândul cunoştinţelor.
În urma acestui lucru, s-a ajuns şi la ciocolata artizanală, în condiţiile în care soţia mea a participat la un curs de ciocolaterie artizanală şi atunci ne-am axat doar pe partea de ciocolaterie. Businessul a venit la noi, nu ne-am dus noi către el”, povestea recent Tiberiu Dicoi.