Indiferent că este vorba despre o vedere panoramică sau o cameră mai liniștită, obținerea unor avantaje în mod gratuit este binevenită pentru fiecare turist, fiindcă îmbunătățește experiența călătoriei. Playtech Știri îți explică ce trebuie să faci pentru a beneficia de astfel de servicii, fără să plătești pentru ele.
Și ție îți place să te cazezi la diverse unități turistice, unde să încerci lucruri noi? Bineînțeles că nu e de condamnat un astfel de obicei. Este însă, recomandat ca, în cazul în care călătorești des, să îți alegi un lanț hotelier căruia să îi fii fidel, dacă vrei să te bucuri de servicii gratuite.
Dacă te vei caza regulat la un singur lanț hotelier, vei putea să faci parte din categoria clienților favoriți și să primești un program de recompense prin care să colectezi puncte și să obții acces la unele avantaje. Aceste avantaje se pot referi și la obținerea unor facilități gratuite.
Pentru a te putea bucura de un program de recompense gratuite, este bine să respecți unele cerințe care, în timp, îți vor aduce avantaje. Evitarea efectuării de rezervări online este recomandată, fiindcă nu poți discuta cu recepția. În acest fel, nu ai cum să afli despre eventualele promoții.
Când discuți cu recepția, ai șansa de a vorbi despre scopul vizitei tale, determinând hotelierii să îți satisfacă nevoile. Dacă sărbătorești un eveniment, o zi de naștere sau o logodnă, de exemplu, spune personalului asta. Va fi mult mai deschis la a-ți oferi facilități gratuite.
Dacă nu întrebi, nu vei ști niciodată. Așa că, în cazul în care vrei să te bucuri de facilități gratuite, întreabă personalul de la check-in dacă au astfel de servicii. Știai că unele hoteluri oferă în schimbul închirierii celei mai scumpe camere o a doua cameră cea mai ieftină cu serviciile cele mai bune?
Fii întotdeauna politicos cu personalul hotelului, nu te comporta îndreptățit și nepoliticos și nici nu aștepta să facă minuni pentru tine. În schimbul ajutorului pe care îl oferă turiștilor, angajații se așteaptă să fie tratați cu amabilitate.
Iată un sfat care nu va funcționa pentru toată lumea, dar care merită încercat: nu fă check-in imediat, mai ales dacă ești în timpul sezonului de vârf sau într-o zi cu volum mare de muncă, ci abia spre orele de final ale programului. Așa poți obține o cameră mai bună.
Dacă hotelul pe care l-ai ales este nou-nouț, personalul angajat va fi mai dispus să îți ofere facilități gratuite decât unul care are vechime pe piața turistică. Această atitudine va genera entuziasm în rândul turiștilor și recenzii pozitive, care vor atrage mai mulți clienți. Nu uita să întrebi politicos!