Cum au apărut produsele românești la Lidl. Ce au făcut nemții în țara noastră e fascinant

Cum au apărut produsele românești la Lidl. Ce au făcut nemții în țara noastră e fascinant
Cum au apărut produsele românești la Lidl? Românii sunt încântați

Produsele românești au apărut la unul din cele mai iubite supermarket-uri de la noi. Ce au făcut nemții în România? De unde vin acestea și ce au făcut șefii Lidl special pentru ele?

De unde vin produsele românești de la Lidl?

Mai multe detalii despre proveniența produselor românești din Lidl au fost publicate de retailer-ul german în urmă cu ceva timp. Acest lucru s-a întâmplat după ce din ce în ce mai mulți consumatori au început să caute produse locale.

Nemții au creat un brand special pentru România pentru a-și mulțumi clienții care au arătat că sunt foarte interesați de consumul lor. Lidl s-a remarcat cu un model diferit încă din anul 2011 de când a intrat pe piață.

Acesta are o strategie standard de atunci – un procent de peste 80% e format din produse marca proprie. Nemții au lansat brand-ul Cămara Noastră pentru a le face pe plac românilor care își doresc să le achiziționeze. Retailer-ul listează doar câteva produse ce provin de la noi din țară precum: mezeluri, brânzeturi, dulciuri, dulcețuri, conserve și băuturi.

”Din dragoste pentru tot ce este autentic românesc, am bătut țara în lung și-n lat și am căutat rețete originale după care să creăm cele mai bune produse românești.

Am căutat apoi cei mai buni furnizori autohtoni care să le producă pentru noi, respectând cele mai înalte standarde de calitate. Le-am strâns pe toate în Cămara Noastră pentru ca tu să te bucuri de gustul autentic românesc”, sună prezentarea brandului pe site-ul Lidl.

Altă veste bună pentru români

Lidl a investit în mod constant pentru a dezvolta gama de produse de pe meleagurile noastre. De asemenea, o altă bucurie pentru români a fost Săptămâna Românească dedicată în întregime bunătăților de care le e dor.

Recent, nemții au lansat o campanie dedicată produselor ce se numește ”Cămara Noastră te poftește la șezătoare”. Mai mult decât atât, în perioada în care s-a derulat campania (15 martie 2021 – 15 aprilie 2021) oamenii au putut să participe la un concurs.

Prin tragerea la sorți aceștia au putut câștiga marele premiu de 3.000 de euro, seturi de farfurii personalizate sau vouchere de cumpărături. Ei trebuiau să se înscrie cu un bon de cel puțin 70 de lei care conține și un produs Cămasa Noastră și să răspundă corect la câteva întrebări despre furnizorii locali.

  • Produs Lidl retras de pe piața din Marea Britanie

„Dacă ați cumpărat produsul menționat mai sus și aveți alergie sau intoleranță la lapte sau la constituenții laptelui, vă sfătuim să nu îl consumați. În schimb, returnați-l la un magazin Lidl GB pentru o rambursare completă, cu sau fără chitanță. Lidl GB dorește să-și ceară scuze pentru neplăcerile cauzate”, arată comunicatul oficial al reprezentanților retailer-ului.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI