Cum arată Ștefania fără pic de machiaj. Iubita lui Speak a trecut testul, fanii sunt în extaz

Cum arată Ștefania fără pic de machiaj. Iubita lui Speak a trecut testul, fanii sunt în extaz
Ștefania, iubita lui Speak, s-a arătat fără machiaj în fața fanilor

Ștefania, cunoscută ca Libelula, iubita lui Speak, a apărut pe Internet fără machiaj sau filtre. „Ăsta este tenul meu.” A vrut să dea un exemplu tinerelor care se simt complexate.

Ștefania, iubita lui Speak, a apărut pe Instagram fără machiaj

Tânăra a renunțat la machiaj și filtre și s-a arătat naturală pe Instagram, cont de socializare unde are o mulțime de fani. Iubita artistului este deținătoarea unui ten fără probleme, despre care spune că are mare grijă, dar fără prea multe eforturi. Ea a menționat că este deținătoare de pistrui, pe care nu încearcă să îi ascundă.

„Ăsta este tenul meu fără filtru, nu este perfect. Acum nu am nimic pe față, nu folosesc decât creme hidratente, nimic special. Am pistrui”, le-a spus aceasta admiratorilor săi de pe Instagram.

„Am avut complexe și încă am, dar învăț să mă iubesc așa cum sunt. Nu mă consider perfectă, lucrez la acele complexe pe care le am, dacă se poate, daca nu, mă obișnuiesc cu ele”, a mai spus ea în mediul online, dar cu altă ocazie.

Secrete din viața de artist

Vremurile au devenit însorite pentru Ștefania după ce a parcurs cu succes Drumul Comorilor, la ”Asia Express”, alături de cântărețul Speak. Artista a mai bifat ceva în acel an, nu numai aventura din străinătate: a ajuns la un milion de urmăritori pe Instagram și aproape 400 de mii pe Youtube. Între timp, a scos piese după piese și și-a transformat și pasiunea pentru modă în afacere.

„Înainte să înceapă emisiunea împlinisem 500 de mii, iar la final am ajuns cu un milion. Ce mă face diferită față de ceilalți este…În primul rând, eu nu consider că sunt o persoană influentă prin nimic, diferită mă face că sunt artist, dansez, cânt. Piesa ”Petalele” a mers fantastic și a făcut un milion în primele 24 de ore sau 48, iar în următoarea săptămână a adunat 2-3 milioane.

Atunci a bubuit. A mers și pentru că a fost lansată în perioada finalei de la ”Asia Express”; și videoclipul îl făcusem înainte, piesa la fel. Am gândit momentul să o sincronizăm cu ceva. Trebuie să te gândești bine la momentul când lansezi o piesă”, a povestit tânăra la Antena 1.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI