Cu ce se ocupă Ramona Gabor în Dubai, la 10 ani după ce a părăsit România

de: Alexandra Chivu
30 03. 2021

Ramona Gabor are 32 de ani, iar de aproximativ 10 se află în Dubai, unde locuiește și-și desfășoară afacerile. Ea a început o viață nouă după ce a părăsit România. Vedeta este mulțumită îndeosebi de succesul pe plan profesional.

Ramona Gabor are o nouă viață în Dubai: Cu ce se ocupă la 10 ani de când a părăsit România

Ramona Gabor avea puțin peste 20 de ani când a părăsit România. Nici astăzi nu are vreun gând să se mai întoarcă acasă definitiv, ci doar pentru a lega și aici câteva afaceri în imobiliare, spunea ea în urmă cu doi ani, fiindcă e mulțumită și mândră de viața pe care o are la sute de kilometri depărtare de locul de baștină.

Sora Monicăi Gabor s-a stabilit acolo și și-a clădit o carieră. Ea are multe contracte de imagine cu diferite branduri cunoscute în Emirate și este fotomodel la multe evenimente. Fiindcă are un asemenea loc de muncă, Ramona trebuie să se îngrijească de aspectul și stilul său de viață, astfel că urmează o dietă strictă și face mult sport.

Vrea să devină expert în diamante

Pe de altă parte, Ramona a investit 7.5000 de dolari în cursuri de gemologie, dorindu-și să devină expert în diamante. „Am făcut în Dubai un curs de gemologie pentru studiul diamantelor, așa că acum pot să spun că sunt expertă în diamante. Pot să mă uit la orice dimant și pot să îl calculez, să îți spun ce carataj are, incluziunile, valoarea lui. M-a costat 7.500 de dolari, a durat șapte săptămâni și am învățat lucruri foarte interesante.

De la formarea diamanatului, până la șlefuire lui, la fiecare unghi, culoare, claritate, formă. Am făcut această școală pentru că voiam să fac trading cu diamante. În Dubai, acest business este destul de comun, pentru că Africa, cel mai mare producător de diamante, este destul de aproape de noi”, povestea ea acum ceva vreme.

Surprizele nu se termină aici. Mai nou, tânăra este antreprenor. Are o linie de parfumuri care îi poartă numele, pe care o promovează cu mândrie pe rețelele de socializare. Chiar ea este imaginea afacerii, pozează în diferite ipostaze cu produsele sale.