Criză alimentară de Crăciun? Iată ce spune Kaufland România despre această posibilitate. Valer Hancaș, director de comunicare al companiei Kaufland România, a făcut declarații în acest sens.
Se pare că românii nu au de ce să se teamă că nu vor avea ce pune pe masă de sărbătorile de iarnă. Directorul de comunicare al Kaufland România a spus că situația din martie 2020, de la debutul pandemiei, când toată țara era panicată de ideea lockdown-ului și se goleau practic rafturile magazinelor, nu se va repeta.
”Nu se va mai repeta situația din martie 2020, când ne amintim cu toții ceea ce s-a întâmplat cu isteria aceea a cumpărăturilor, de rămăseseră rafturile goale. Și nu doar la noi, în România, ci și în alte multe țări. De data asta, situația e sub control și nu se pune problema vreunei noi crize de alimente!”, a precizat Valer Hancaș pentru impact.ro.
Acesta a mai spus că retailerii de alimente nu sunt afectați ca alte companii nici de criza mondială a containerelor, de altfel, cea care amenință mai nou ca termenul de livrare al cadourilor pentru Crăciunul 2021 să fie cu multe luni întârziere din cauza lipsei mijloacelor de transport.
”Magazinele noastre sunt concepute să propună 90 la sută dintre produse din categoria celor de retail alimentar. Doar 10% sunt din categoria non-alimentar. Iar din procentul de 90%, 85% dintre produse sunt asigurate de către producătorii locali. În ultimii ani, mulți retaileri din zona alimentară și-au dezvoltat propriile rețele de asigurare a materiei prime.
Una care să le ofere produse de foarte bună calitate la distanțe cât mai mici, pe plan național, marea majoritate. Iar Kaufland nu face figură aparte. De aceea, îi asigur pe toți că nu vor exista niciun fel de sincope în asigurarea lanțului alimentar, așa cum se întâmplă în alte domenii de activitate, din păcate!. La noi este însă o cu totul altă situație, pe care o controlăm, din fericire!”, a mai spus oficialul Kaufland.
El a mai spus că românii nu au de ce să se teamă de amenințările pestei porcine, care a afectat în ultimele luni mulți producători mici și medii din țara noastră.
”Kaufland a gândit și pus în practică o colaborare specială în baza căreia au apărut o serie de maternități, dacă le pot spune așa, în care se nasc și cresc porci din România, pentru români. Ca atare, chiar și în condițiile date, cu amenințările legate de extinderea gripei porcine, lanțul nostru de magazine nu resimte niciun fel de probleme nici pe acest plan”, a arătat Valer Hancaș.
Mai mult reprezentantul lanțului de magazine Kaufland a mai spus și că a fost asigurată deja o cantitate suplimentară de specialități de porc care vor veni din export, deoarece porcul este cea mai consumată carne de către români, iar ceafa de porc este cea mai căutată specialitate.