Compania care îți transformă ”sufletul” animalelor de companie într-un suvenir nemuritor

de: Puiu Alexandru
28 10. 2019

Animalele de companie joacă un rol foarte important în sufletul stăpânilor lor. Din acest motiv, cineva s-a gândit să creeze un suvenir după trecerea lor în neființă, pentru a le comemora într-o manieră nemuritoare.

Data viitoare când afirmi că nu mai este nimic de inventat sau nu mai există idei de afaceri profitabile, să ai în vedere creativitatea din spatele domeniului de activitate a unei mici companii din SUA. Aceasta te ajută să treci un pic mai ușor peste decesul unui animal de companie care ți-a fost alături și, în același timp, face niște bani.

Davenport Memorial Glass este numele companiei care crează lucrările din imaginile alăturate. Aceasta sunt create din sticlă cu o cantitate mică de cenușă din câinele sau pisisca ta, ca să te ajute să păstrezi vie amintirea animăluțului care tocmai a decedat. Ca amintirea să fie perfectă, suvenirul are forma lăbuței animalului tău. Este alegerea ta dacă vrei să o porți în permanență cu tine sau să-i construiești un pedestal pe care îl păstrezi în confortul căminului.

Compania a fost creată de Cameron Davenport după ce a pierdut propriul animal de companie. ”În urmă cu aproximativ zece ani, am pierdut un prieten bun. Mi-a fost oferită o lingură din cenușa sa pe care am pus-o pe noptieră pentru mai mulți ani. Într-o zi mi-a venit ideea de a o transforma într-o bijuterie memorială. Au fost destul de mulți prieteni care au considerat ideea ca fiind foarte interesantă și m-au rugat să le fac și lor. De acolo, [afacerea] a crescut ca un bulgăre de zăpadă.”, a explicat fondatorul companiei

Davenport oferă o alternativă drăguță la o piatră funerală formală într-un cimitir pentru animăluțe sau în curtea casei. ”Scopul nostru este să imortalizăm fizic un moment, să creem un suvenir care aduce acea amintire în prezent. Nimic nu se va compara cu timpul petrecut cu animalul de companie, dar sperăm să te ajutăm să-ți prețuiești și să-ți aduci aminte de timpul pe care l-ați petrecut împreună.”, scrie pe site-ul companiei.