08 apr. 2024 | 11:09

Compania care are toate șansele să ”fure” abonații Netflix. A lansat un nou produs pe piața românească

Diverse
Compania care are toate șansele să ”fure” abonații Netflix. A lansat un nou produs pe piața românească
„În acest an am reușit să creștem veniturile din streaming și să ne consolidăm baza de abonați”

Într-o piață extrem de concurențială, cum este cea de media, să lansezi un nou produs este mare curaj, astfel că vorbim astăzi despre compania care are toate șansele să ”fure” abonații Netflix, și care a lansat un nou produs pe piața românească.

AMC Networks International și întărește poziția în Europa

Piața media europeană este într-o permanentă dinamică, și pentru a te menține în top și extrem de profitabil, trebuie să vii cu lucruri noi, atractive și extrem de ofertante, la concurență directă cu giganții de streaming, precum Netflix, Disney+ sau HBO Max.

Una din principalele companii americane, AMC Networks intra pe piața europeană cu o ofertă de canale tematice, printre care reamintim canalul de filme AMC, care se regăsește și în grilele operatorilor români de cablu, Minimax, JimJam, Filmcafé, TV Paprika, sau CBS Reality.

Compania care are toate șansele să ”fure” abonații Netflix. A lansat un nou produs pe piața românească

Începând cu anul 2020, AMC Networks International avea să anunțe o serie de parteneriate importante, în mai toate piețele est-europene pe care activează, inclusiv în Ungaria și România.

Are toate șansele să ”fure” abonații Netflix?

În 2024, apare o nouă televiziune în România, după ce compania a luat decizia de a lansa un nou canal tematic de filme, iar pentru început acesta va fi distribuit de Orange și Vodafone, începând cu 1 aprilie.

Este vorba de  canalul Film Mania, unde românii vor putea vedea filme de boxoffice clasice și din ultimii ani, iar aici putem aminti de producții americane de top, precum ”Cei șapte magnifici”, ”Cel bun, cel rău și cel urât”, ”Terminator”, ”Al cincilea element”, ”Evadare din New York”, ”Dansând cu lupii”, ”Léon”.

Prezentă deja pe piața românească cu celelalte canale tematice amintite, AMC Networks International și întărește poziția în Europa Centrală și Est cu acest nou canal, care face parte dintr-o listă cu noi televiziuni ce vor apare în România în această perioadă.

Anul 2023 a adus venituri substanțiale companiei

În al patrulea trimestru din 2023, compania continuat să aibă succes, astfel că noile decizii nu fac altceva decât să demonstreze poziția pe piața media din Europa.

„Sunt încurajat de faptul că în acest an am reușit să creștem veniturile din streaming și să ne consolidăm baza de abonați, să ne extindem marja consolidată la 25% și să creștem semnificativ fluxul de numerar liber.

La aproape un an de când m-am alăturat AMC Networks în calitate de CEO, sunt mândru de progresele pe care le-am făcut într-un mediu în schimbare rapidă

Sunt mulțumit și de modalitățile noi și inovatoare prin care ne implicăm cu telespectatorii și cu partenerii noștri comerciali și creativi.”, declara recent Kristin Dolan, director executiv al AMC Networks.

Conform ultimelor rapoarte financiare ale AMC Networks, veniturile curente ale companiei sunt de 2,71 miliarde de dolari. În 2022 compania a făcut un venit de 3,09 miliarde de dolari o creștere față de anii 2021 venituri care au fost de 3,07 miliarde de dolari.