Telekom a plecat de la Românii au talent în urma complicărilor avute de-a lungul emisiunii. După atâta timp, PRO TV are un sponsor surpriză. Care este acela? Din ce cauză a renunțat Telekom din sponsorizarea emisiunilor?
Emisiunea ”Românii au talent” nu va mai fi sponsorizată de Telekom. Pro Tv a anunțat anul trecut, chiar în timpul unei ediții, că posturile sale s-ar putea să nu mai fie disponibile în Telekom și NextGen. Telekom susține că Pro Tv a vorbit de rău și a defăimat grupul, în timp ce se rula emisiunea ”Românii au talent”. Din anul 2011, aceștia au sponsorizat emisiunea timp de 9 ani.
ProTV a folosit o tactică brutală de denigrare şi calomniere a grupului Telekom Romania, rulând în emisiunea „Românii au talent” – pe care Telekom a sponsorizat-o nouă ani la rând, din 2011, mesajul referitor la ieşirea din grilele Telekom şi NextGen, minute în şir, pentru a se asigura că a produs un efect cu adevărat copleşitor”, spune Telekom într-o scrisoare deschisă adresată la CNA.
Rezultat la acest scandal, compania nu a mai apărut nici printre sponsorii emisiunii ”Vocea România”. Marele premiu de anul trecut al show-ului fiind oferit de rețeaua de magazine Splend’or. Acesta lucru a rezultat un divorț după atâția ani de conviețuire. Emisiunea ”Românii au talent” și-a găsit însă un nou sponsor, este vorba despre Lidl, a anunțat Pro Tv în urma promo-urilor făcute pe post. Lidl nu este singurul sponsor, printre acesta se află și câteva dintre vedetele show-ului ce sunt ”fețele” unor reitalieri.
Pavel Bartoș este și el imaginea Metro de mai mult timp, apare în prezent într-un spot al companiei având un rol de prezentator. Smiley este și el imaginea unui retailer, acesta e chipul principal al companiilor Kaufland. Unul din jurații, anume Andi Moisescu, apare recent în cadrul companiilor Selgros, brandul fiind în trecut și unul din sponsorii emisiunii Apropo TV, pe care acesta o realizează la Pro TV.
Amintim că au început deja filmările pentru emisiunea ”Românii au talent”, acesta este difuzat sub sloganul #un10perfect. Numărul concurenților ce au șansa să se califice în semifinale este arătat de noua ediție. Acum, fiecare membru al jurului are dreptul de a apăsa de două ori pe butonul surpriză, care îi va duce pe concurenți direct în semifinală.