Cine a dat chiar acum 100.000 de euro pentru salvarea lui Dinamo. Surpriză mare: am aflat cine ajută DDB
Lupta suporterilor dinamoviști din programul Doar Dinamo București, dar nu numai, pentru strângerea datoriilor colosale necesare obținerii licenței, continuă.
Cine a dat chiar acum 100.000 de euro pentru salvarea lui Dinamo
La început, ei au spus că este nevoie de acoperirea sumei de 863.000 euro. După care au revenit și au spus că, în total, pentru supraviețuire, este nevoie de 1,2 milioane de euro. Datorii cu termen de lichidare pentru data de 31 martie pentru licența UEFA, respectiv 30 Aprilie pentru Liga 1.
De asemenea, în urmă cu patru zile, fanii-acționari au spus, prin intermediul paginii de facebook Peluza Cătălin Hîldan, că au intrat în linie dreaptă pentru stingerea datoriilor în ce privește licența: „Încă 245.000 de mii de euro și e a noastră”. Suporterii au mai dezvăluit că au reușit să obțină, de la unul dintre sponsori, suma de peste 100.000 de euro, în avans, din suma pe care partenerul comercial trebuia să o vireze în club, potrivit contractului, până la finele anului, spune playsport.ro.
Deoarece nu au primit acordul sponsorului, dinamoviștii nu au publicat numele persoanei fizice sau juridice.
„Sponsorul care se implică în lupta noastră. Cum arată un sponsor adevărat!? În urma discuțiilor purtate de DDB cu reprezentanții săi, sponsorul a fost de acord să plătească peste 100.000 de Euro în avans. Așa arată un sponsor adevărat! Mulțumim, acum, public, în numele lui Dinamo și al suporterilor săi! Cu asemenea parteneri de încredere alături, Dinamo va obține pe viitor lucruri mari! P.S. Îi vom face numele public în momentul în care partenerul nostru își va da acordul”, au spus dinamoviștii care, prin intermediul programului socios Doar Dinamo București, care este administrat de Asociația Peluza Cătălin Hîldan, conduc clubul după ce Pablo Cortacero a fost îndepărtat. Asociația PCH Dinamo are 20.06% cotă de acțiuni din SC Dinamo 1948 SA.
Care este identitatea sponsorului
Astfel că playsport.ro a aflat identitatea sponsorului ce a decis să acorde această imână de ajutor și să implice, activ, în obținerea acestei licențe. Dezideratul este pentru dinamoviști sinonim cu salvarea de la faliment! Astfel, conform surselor Playtech, este vorba de o persoană juridică, și anume firma Unibet, principalul brandul de pe pieptul elevilor lui Gheorghe Mulțescu.
În anul 2018, Unibet a înlocuit Orange -vechiul partener comercial al roș-albilor, încă din anul 2007-, în postura de sponsor principal al lui Dinamo. Potrivit Gsp.ro, operatorul de jocuri de noroc la distanță (online) a semnat un contract pe trei ani, care valoreză 350.000 de euro stagional. Plus bonusuri de performanță ce ar fi putut ridica participarea financiară, anual, până la suma de 600.000 de euro. La început, Unibet a fost sponsor secundar al „câinilor”.