Chefi la Cuțite sau MasterChef? Antena 1 sau PRO TV? Cine a avut mai mulți telespectatori la debut
”Chefi la Cuțite” sau ”Masterchef”, emisiuni de gătit începute de 3 bucătari celebri care s-au perindat de la o emisiune la alta și de la un post la altul, sunt fără dar și poate cele mai celebre show-uri culinare din România. Bătălia e acerbă, cuțitele s-au ascuțit din această toamnă, dar care e cea mai cea dintre ele? Cine a avut cei mai mulți telespectatori la debut de partea lor?
Chefi la Cuțite sau MasterChef? Antena 1 sau PRO TV?
”Chefi la Cuțite” și ”Masterchef”, 3 jurați, rețete fabuloase, competiție acerbă și premiul mare. Emisiunile par identice, dar sunt, totuși, atât de diferite, lucru care s-a putut observa din audiențe.
Pe intervalul ”Chefi la cuțite”, show-ul care a început la ora 20:00 și s-a terminat la 23:35, Antena 1, post a cărui stăpân este, a avut locul secund pe toate targeturile, însă s-a menținut foarte aproape de Pro TV, la debut. Așadar, emisiunile au fost spate în spate. În schimb, din a doua ediție s-a putut vedea diferența.
Cine a avut mai mulți telespectatori la debut
La nivel național, Pro TV a fost, pe intervalul ”Masterchef”, a treia televiziune, după Antena 1 și Kanal D, post turcesc. Emisiunea de gătit de pe Pro TV a adunat o medie de 700.000 de telespectatori în fiecare minut. Primele două stații, Antena 1 și Kanal D, au avut aproximativ 900.000 de privitori fiecare.
La nivel urban, ”Masterchef” a obținut cifre similare cu cele din ziua de debut, circa 320.000 de telespectatori, dar, de această dată, Pro TV a coborât un loc și a ajuns pe patru în audiențe. Cel din urmă a ajuns să fie depășit de Antena 1, Kanal D și România TV.
Liderul segmentului a crescut față de prima seară a emisiunii cu un punct de rating
Pe publicul comercial, cel cu vârste cuprinse între 18 și 49, Pro TV a avut cifre deloc satisfăcătoare pentru reprezentanții stației comparativ cu ediția de debut a show-ului. Astfel, dacă luni Pro TV a avut cu emisiunea culinară 200.000 de telespectatori, adică 4,7 rating, același show a obținut mai târziu 185.000 de ochi, adică 4,4 rating.
În definitiv, Antena 1 a fost liderul segmentului, crescând față de prima seară a show-ului, cu un punct de rating, pe publicul comercial. Postul a fost urmărit de 270.000 de oameni, conform paginademedia.ro.