Cele mai bune 3 alimente pentru o inteligență mai bună. Toți trebuie să le avem în casă

Cele mai bune 3 alimente pentru o inteligență mai bună. Toți trebuie să le avem în casă
Hrana pentru o minte sănătoasă. Care sunt cele mai bune 3 alimente? 

Alimentația este foarte importantă, mai cu seamă că îți ajută organele. Ce trebuie să mănânci pentru o inteligență mai bună? Stilul de viață trebuie să fie armonios pentru a putea avea un trup și o minte sănătoasă.

Hrana pentru o minte sănătoasă

Trupul și mintea trebuie să fie în armonie, până la urmă reprezintă casa fiecăruia. Cum de cele mai multe ori corpul dictează problemele de sănătate, anumite alimente pot ridica starea ta și pot să îmbunătățească anumite organe.

Pe lângă sportul care te ajută și te face o persoană mult mai ambițioasă, perseverentă și organizată, stilul alimentar abordat de fiecare dirijează felul în care trăiești și calitatea vieții tale peste ani și ani. În cazul anumitor deficiențe din corp, te poți folosi de câteva alimente care te ajută extrem de tare și care dau rezultate vizibile.

Top 3 alimente care îți îmbunătățesc inteligența
Top 3 alimente care îți îmbunătățesc inteligența

Care sunt cele mai bune 3 alimente?

1. Peștele gras
Grăsimile naturale ale peștelui nu doar că ajută să-ți placă să mănânci diverse preparate care îl conțin, dar aduc și un aport stării tale de sănătate.

„Pe lângă aportul de iod şi fosfor, este bogat în acizi esenţiali omega-3, fundamentali pentru buna funcţionare a neuronilor. Studiile au arătat că persoanele care consumă de minim două ori pe săptămână peşte gras (ton, somon, sardine, macrou, hering) sunt ferite de maladiile generative cerebrale (boala Alzheimer) şi au o incidenţă scăzută a dezechilibrelor psiho-emoţionale (anxietate, depresie),” adaugă csid.ro.

2. Nuci
Nucile, migdalele sau alte semințe nu sunt degeaba recomandate în diete sau într-un stil alimentar perfect de către specialiști în speță la micul dejun. Este sugerat ca prima masă să conțină astfel de adăugiri alimentare, alături de alte fructe sau legume pentru că sunt o sursă de vitamine bune, antioxidante și care te ajută să te concentrezi mai bine pe tot parcursul zilei.

3. Afine
Afinele ocupă locul 3 în topul alimentelor care ajută creierul. Doar 100 de gr din acestea valorează cât 5 porții din alte legume sau fructe. Sunt bogate în flavonoide, anthocianine și au rolul de a întâri capilarele sangvine, protejând celulele cerebreale împotriva îmbătrânirii.