Ce vrea să facă Dani Oțil neapărat până i se naște copilul. Vrea să își cheltuiască toți banii pe asta

de: Năstase Mirabela
21 05. 2021

Dani Oțil s-a căsătorit weekendul trecut cu aleasa inimii lui, Gabriela Prisăcariu. Mai mult decât atât, cei doi proaspăt căsătoriți urmează să devină și părinții unui băiețel, Gabriela Prisăcariu fiind însărcinată în șase luni.

Ce vrea să facă Dani Oțil neapărat până i se naște copilul

Dani Oțil a mărturisit însă, în ediția de azi a emisiunii, că știe ce trebuie să facă până ce copilul i se va naște, și anume, să participe la cât mai multe competiții de raliu.

”Pana se naste copilul vreau sa merg la toate competitiile (n.red. de raliu), pentru ca imi va fi greu sa ii explic de ce el are atat de putine jucarii si sarace. Banii se vor duce, evident, pe benzina”, a spus azi Dani Oțil, care va participa în acest weekend într-o competiție desfășurată la Mangalia.

De altfel, pasiunea lui Dani Oțil pentru cursele de mașini există… dintotdeauna, așa cum a dezvăluit într-un interviu, în urmă cu ceva timp. Tot el a dezvăluit și cum a început experiența sa la raliu.

“Curse aveam în sânge dintotdeauna. Din păcate, n-am avut buget. Un prieten mi-a oferit şansa de a mă urca în dreapta lui la raliu şi mi-a promis că mă lasă să mă dau la o coastă în postura de pilot. Atât mi-a trebuit! Şase ani mai târziu şi mii de euro pierdute din bugetul familiei, iată-mă!

Nu îmi pare rău, am reuşit să simt în două minute şi patru secunde lucruri pe care nu le simţi în ani buni în alte condiţii sau având alte hobby-uri, nu vorbesc de sporturi neapărat. Visul meu e să ajung la raliu, dar nu consider că sunt încă suficient de bine pregătit încât să mă dau tare, cred că simţi lucruri pe care nu ai cum să le „dublezi” în alte hobby-uri”, a spus Dani Oțil, conform news24.ro.

Dani Oțil, dezvăluiri despre pasiunea sa

De altfel, pe pagina sa de Instagram, matinalul are multe poze de la raliurile la care a participat.

”Sunt atâţia kilometri, atâtea minute de concentrare şi recunosc că nu sunt pregătit să merg măcar 90%. Aşa, să ne înţelegem, orice şofer iei de aici de la Mioriţa, un şofer care intră mai tare în viraj, oricine poate să meargă la un raliu cu riscurile de rigoare. Dar aici trebuie să facem distincţia între şofat şi pilotaj. Începem cu o deplasare din punctul A în punctul B. E doar şofat asta, mergi cu maşina, nu o pilotezi, e o diferenţă mare şi nu putem vreodată să le confundăm.

La raliu e greu să ţii trasa, e greu să ţii ritmul, e greu să stai în aderenţă, pentru că ştiţi bine că la raliu aderenţa poate să fie diferită de mai multe ori pe o singură etapă. La coastă, recunosc, e un pic mai simplu. Mergem pe acelaşi nivel de aderenţă de jos până sus şi acolo te concentrezi să scoţi maximumul din maşină, din roţi, din tine, totul e foarte matematic”, mai spunea Dani Oțil.