Asia Express este unul din proiectele pe care vedetele de la noi le-au acceptat cu greu. Cu toate astea, majoritatea au venit din competiție cu experiențe de neuitat și cu impresii exraordinare. Ce se întâmplă cu acestea după participarea la show-ul de aventură?
Asia Express scoate caracterele la iveală și arată tuturor cum sunt cu adevărat cei pe care îi idolatrizează. Mai mult decât atât, cei care se hotărăsc totuși să participe vin cu o altă perspectivă înapoi, dar și cu o imagine extrem de bună. E clar că echipele care au acceptat provocarea comorilor s-au întors cu cifre mult mai mari pe rețelele de socializare, dar și cu o imagine mai bine văzută – deci și mai bine plătită. Notorietatea este un alt câștig meritat odată cu fiecare etapă din competiție.
Norocoșii de anul acesta au fost Sorin Bontea și Răzvan Fodor. Pe lângă titulatura obținută, trofeul și marele premiu de mii de euro, aceștia s-au ales și cu oferte de reclame la fel și fel de produse care le aduc bineînțeles un alt bonus imaginii lor peste ani. Fodor laudă cu zor, alături de soția sa, o cafea renumită, în timp ce chef Bontea face reclamă la o ciocolată pentru gătit în rețele filamte chiar la el în bucătărie. Recompensa lor pentru asta se ridică la câteva mii de euro bune pentru care nu trebuie să mai muncească pe cât au făcut la Asia Express.
Desigur că și cei de pe locul doi – Speak și Ștefania – nu au fost scăpați din vedere. Artiștii apar acum într-o reclamă la un detergent de vase, lucru care le-a adus aproximativ 10.000 de euro, conform click.ro. O simplă postare a vedetelor de pe instagram cu scopul de a îmbunătății imaginea produsului costă între 1.000 și 3.000 de euro. În timpul acesta, Alex Velea face cunoscută o firmă cu diverse ustensile de bucătărie. La toate acestea se adaugă admirația fanilor pentru anduranța lor la condițiile precare și la probele grele pe care au fost nevoiți să le facă față.