Tik Tok este aplicația care creează isterie în rândul tinerilor din România și nu numai. Fenomenul social-media devenit cel de temut rival al Facebook-ului, căci oricine poate deveni faimos peste noapte cu un videoclip de 15 secunde în care dansează, zâmbește sau imită pe cineva. Cu toate părțile sale bune, există una rea și principală: securitatea datelor personale ale utilizatorilor pe care le gestionează scârțâie. Din acest motiv, președintele SUA a ordonat companiei din China să vândă tot și să închidă taraba. În ciuda opoziției sale față de aplicație, Tik Tok are în plan o ascensiune.
Președintele Donald Trump a odonat companiei ByteDance, din China, să vândă aplicația Tik Tok, pe fondul îngrijorărilor legate de securitatea datelor personale ale internauților pe care le gestionează. Reprezentanții companiei nu s-au lăsat intimidați și au continuat planurile de extindere. Aceștia au anunțat marți că vor angaja 3.000 de ingineri în sediile din China pentru a dezvolta aplicația.
„Pentru a sprijini dezvoltarea noastră rapidă la nivel mondial, intenţionăm să continuăm extinderea echipei globale de ingineri a TikTok, inclusiv adăugarea a aproximativ 3.000 de ingineri în Canada, Europa, Singapore, precum şi în SUA, în următorii trei ani”, a spus un purtător de cuvânt al TikTok.
„Statele Unite vor rămâne unul dintre centrele de inginerie ale companiei şi vom angaja mai mult personal, a adăugat oficialul.
Trump a declarat luna trecută că a aprobat un acord preliminar, care încă nu s-a concretizat, prin care Oracle și Walmart ar urma să cumpere participații la Tik Tok, după ce ByteDance a spus că nu va renunța la partea majoritară din aplicație.
4 noiembrie va fi ziua decisivă, când un judecător american va analiza dacă guvernul SUA va putea să interzică descărcarea Tik Tok din magazinele de aplicații americane, măsură despre care Byte Dance a avertizat că ar interzice utilizarea sa în Statele Unite.
Distracția face legea pe rețelele de socializare, dacă luăm în considerare faptul că aplicația Tik Tok a fost cea mai descărcată anul trecut, după WhatsApp. Cu un conținut video de 15 secunde, aceasta a atras milioane de oameni din toate colțurile lumii, inclusiv vedete. Toți se folosesc de instrumentele puse la dispoziție ca să se simtă bine alături de prietenii și admiratorii lor din mediul virtual.