Ce salarii minime vor avea vânzătorii Lidl România de la 1 martie 2022 și ce măriri impresionante anunțate în țară. Retailerul Lidl, care în România are 300 de magazine și 10.o00 de angajați a făcut anunțul. De asemenea, Lidl lucrează cu peste 400 de furnizori de produse din România, iar în ultimii cinci ani a facilitat exporturi de peste 164 de milioane de euro pentru produsele furnizorilor români, către pieţele europene.
Astfel, de la 1 martie 2022, Lidl va mări cel mai mic salariu brut cu 12,5%, la 4.950 de lei, fapt care înseamnă 2.900 lei net. Suma aceasta va fi deci cel mai mic venit net la Lidl de la 1 martie 2022, sumă ce include salariul, tichetele de masă, primele anuale de Paşte şi de Crăciun, un bonus anual, dar şi alte tipuri de bonusuri şi sporuri.
De asemenea, toți angajații Lidl România, activi pe tot parcursul anului financiar 2022 vor primi, odată cu salariul aferent lunii februarie 2023, și un bonus anual echivalent cu valoarea salariului de bază din luna respectivă. Compania a mai transmis că pentru angajaţii ce se vor alătura echipei Lidl pe parcursul anului financiar, bonusul acordat se va calcula proporţional cu perioada lucrată.
La finalul anului 2021, Lidl ajungea la o rețea de peste 300 de magazine în țara noastră și aproximativ 10.000 de angajați la nivel național. De asemenea, compania lucrează cu peste 400 de furnizori de produse din țară, iar în ultimii cinci ani a facilitat exporturi de peste 164 de milioane de euro pentru produsele furnizorilor români către alte piețe din Europa. Lidl este de zece ani pe piața locală.
„Retailerul a ajuns în prezent la o reţea locală de peste 300 de magazine şi o echipă de aproximativ 10.000 de angajaţi la nivel naţional. În toţi cei 10 ani de activitate, Lidl România s-a remarcat prin investiţii atât în economie, cât şi în societate: de la susţinerea producătorilor români, până la investiţii de peste 106,5 milioane de lei în programe dezvoltate împreună cu societatea civilă”, a spus compania.
Portofoliul Lidl are şi 5 depozite aflate în localităţile Chiajna, Iernut, Lugoj, Nedelea, Roman. Cel de-al şaselea este în construcţie, în localitatea Fundeni, lângă Bucureşti, mai spune compania. Lidl România are un sortiment care cuprinde în proporţie de peste 80% produse marcă proprie.
„Lidl facilitează exportul de marfă provenită de la furnizorii din România către magazinele Lidl din alte ţări, făcând cunoscute produsele româneşti şi către clienţii din alte ţări. În ultimii cinci ani, Lidl România a facilitat exporturi de peste 164 de milioane de euro pentru produsele furnizorilor români, către pieţele din Europa”, a anunţat compania.
De menționat este și faptul că șase magazine Lidl din România sunt echipate cu 2.000 de panouri fotovoltaice. Compania are și o reţea de peste 140 de puncte de reîncărcare pentru maşini electrice, în parcările magazinelor sale din România.